quote:Overleden man (52) in Leek werd mishandeld nadat hij jongeren aansprak op het gooien van vuurwerk naar zijn hond
De 52-jarige Bert Suurd uit Leek die op nieuwjaarsmorgen overleed, is toegetakeld door een groepje jongeren. Ze mishandelden hem op straat nadat hij hen aansprak op het gooien van vuurwerk naar de hond. Dat meldt Dagblad van het Noorden.
Op nieuwjaarsdag is een verdachte gearresteerd, een jongeman van 18 jaar uit Leek. De politie wil nog niet veel kwijt over de zaak. ,,We onderzoeken of het overlijden het gevolg is van het geweld. Er waren anderen bij. We kijken ook wat hun rol en betrokkenheid is geweest’’, is het enige dat een woordvoerder kwijt wil.
Het slachtoffer sprak de jongeren rond 02.30 uur aan op de Windsingel, vlak bij zijn huis. Wat zich heeft afgespeeld is nog onduidelijk, maar hij kwam zwaar toegetakeld thuis en overleed korte tijd later. Reanimatie mocht niet meer baten. Het leek alsof hij was geschopt en geslagen, ook tegen zijn hoofd.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
Accepteren dat dit 1x per jaar zo is.
"Zeg gewoon nee!"quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
Verbaasd me hoe zwak het meredeel van Nederland wel niet is. Altijd jongeren die iemand in elkaar slaan. Beuk ze zelf eens goed in elkaar. Leer eens een keer een klap zelf uit te delen. Het zijn jochies van 18...
Met zijn allen tegen één is pas echt zwak.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
Verbaasd me hoe zwak het meredeel van Nederland wel niet is. Altijd jongeren die iemand in elkaar slaan. Beuk ze zelf eens goed in elkaar. Leer eens een keer een klap zelf uit te delen. Het zijn jochies van 18...
Ach komt Discombobulate weer langs die 18-jarige gasten als Rambo aan een stuk achtereen in elkaar zou slaan net als in de filmsquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
Voor kreupele mensen is zo'n jochie een niet te bedwingen bergquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
Dit inderdaad. Erg triest.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Passend bij de wetteloosheid van oudejaarsavond helaas.
Gast mijn zoon is 110kg spieren en doet aan deadliften. Niet dat die anderen zou mishandelen maar hem pakken ze ook nietquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
Wat een rare en ook erg nare reactie.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
Het zal wel niet mogelijk zijn een causaal verband te bewijzenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Tja, tegen beter weten in hoop ik op zeer zware straffen voor de daders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |