quote:Overleden man (52) in Leek werd mishandeld nadat hij jongeren aansprak op het gooien van vuurwerk naar zijn hond
De 52-jarige Bert Suurd uit Leek die op nieuwjaarsmorgen overleed, is toegetakeld door een groepje jongeren. Ze mishandelden hem op straat nadat hij hen aansprak op het gooien van vuurwerk naar de hond. Dat meldt Dagblad van het Noorden.
Op nieuwjaarsdag is een verdachte gearresteerd, een jongeman van 18 jaar uit Leek. De politie wil nog niet veel kwijt over de zaak. ,,We onderzoeken of het overlijden het gevolg is van het geweld. Er waren anderen bij. We kijken ook wat hun rol en betrokkenheid is geweest’’, is het enige dat een woordvoerder kwijt wil.
Het slachtoffer sprak de jongeren rond 02.30 uur aan op de Windsingel, vlak bij zijn huis. Wat zich heeft afgespeeld is nog onduidelijk, maar hij kwam zwaar toegetakeld thuis en overleed korte tijd later. Reanimatie mocht niet meer baten. Het leek alsof hij was geschopt en geslagen, ook tegen zijn hoofd.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
Accepteren dat dit 1x per jaar zo is.
"Zeg gewoon nee!"quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
Verbaasd me hoe zwak het meredeel van Nederland wel niet is. Altijd jongeren die iemand in elkaar slaan. Beuk ze zelf eens goed in elkaar. Leer eens een keer een klap zelf uit te delen. Het zijn jochies van 18...
Met zijn allen tegen één is pas echt zwak.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
Verbaasd me hoe zwak het meredeel van Nederland wel niet is. Altijd jongeren die iemand in elkaar slaan. Beuk ze zelf eens goed in elkaar. Leer eens een keer een klap zelf uit te delen. Het zijn jochies van 18...
Ach komt Discombobulate weer langs die 18-jarige gasten als Rambo aan een stuk achtereen in elkaar zou slaan net als in de filmsquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
Voor kreupele mensen is zo'n jochie een niet te bedwingen bergquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
Dit inderdaad. Erg triest.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Passend bij de wetteloosheid van oudejaarsavond helaas.
Gast mijn zoon is 110kg spieren en doet aan deadliften. Niet dat die anderen zou mishandelen maar hem pakken ze ook nietquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
Wat een rare en ook erg nare reactie.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
Het zal wel niet mogelijk zijn een causaal verband te bewijzenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Tja, tegen beter weten in hoop ik op zeer zware straffen voor de daders.
Ik ben tegen geweld en het oproepen daartoe.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
Er zullen uiteraard een aantal verantwoordelijkheidontduikers in de politiek gaan roepen om een vuurwerkverbod. Want dat is de makkelijkste weg.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:38 schreef Elan het volgende:
Op deze manier gaat een vuurwerkverbod niet lang meer duren vrees ik.
Het stomme is dat dit zo goed als niets met vuurwerk te maken heeft.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:38 schreef Elan het volgende:
Ga je nou serieus een potje victim blamen? Toetsenbordheld ...quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
haha goeie manquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:18 schreef Confetti het volgende:
Ik vind dit de medeverantwoordelijk van de politie. Er is geen ontzag voor het gezag. Daarom halen mensen het in hun hoofd zich op zo'n avond te misdragen.
Naast die jongens heeft de lafheid van de politie hem vermoord.
1 op 1 prima, maar tegen een groep jongeren is het gewoon een verloren wedstrijd.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
Vuurwerk naar huisdieren gooien?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:59 schreef R-woud93 het volgende:
Helaas verpesten dit soort walgelijke types mijn hobby.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vuurwerk naar huisdieren gooien?
Nee, vuurwerk in het algemeen. Bij deze is dat dan duidelijkquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Edit: de frisse prins is m'n spitsvondigheid voor;(
Mwa sensatie gok ik.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:08 schreef Momo het volgende:
Waarom is uberhaupt vuurwerk naar dieren gooien een ding onder tokkies? Ook al beelden gezien van een zwaargewonde pony recent. Hebben we zoveel psychopaten in ons land?
Ook met de doodstraf gebeuren dit soort dingen en de daders worden vast uiteindelijk gepakt en veroordeeld, dus het wordt helemaal niet getolereerd in het rechtssysteem.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:48 schreef Bloemkool het volgende:
De doodstraf mag weer terug op het menu. Dit soort volk zou op het dorpsplein terecht gesteld moeten worden. Dat zoiets gewoon kan en getolereerd wordt binnen het rechtssysteem. Daar zouden keiharde uitzonderingen voor gemaakt moeten worden.
Kletskoekquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:48 schreef Bloemkool het volgende:
Dat zoiets gewoon kan en getolereerd wordt binnen het rechtssysteem.
Och dit wordt weer een 'net volwassen, zielige jeugd, misschien zelfs verstandelijk beperkt' en hoppa, weer buiten voor zijn 23e.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:55 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ook met de doodstraf gebeuren dit soort dingen en de daders worden vast uiteindelijk gepakt en veroordeeld, dus het wordt helemaal niet getolereerd in het rechtssysteem.
Wordt ook tijd.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:38 schreef Elan het volgende:
Internetverbod voor jou. Met je onzin.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:15 schreef bianconeri het volgende:
Levenslang opsluiten.
TBS erbij.
Vuurwerkverbod voor heel NL erbij, klaar met die onzin.
Je vergeet het hondenverbodquote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:15 schreef bianconeri het volgende:
Levenslang opsluiten.
TBS erbij.
Vuurwerkverbod voor heel NL erbij, klaar met die onzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |