quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook maar een kleine gemeente waar alles voor 99% vast ligt. Maar goed ookquote:
Het begin was helemaal verschrikkelijk. Nu moet ik nog wel lachen om die domme dingenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:59 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vind de aflevering van vanavond wel wat tegenvallen
Helemaal praten over visie, maar eigenlijk moeten de plantsoenen ook geregeld worden, gewoon doen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het is ook maar een kleine gemeente waar alles voor 99% vast ligt. Maar goed ook
Precies. Leuk voor spek en bonen vast wennen maar meer ook niet. Al vrees ik dat de andere gespreksonderwerpen niet veel meer interessant gaan zijnquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:00 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Helemaal praten over visie, maar eigenlijk moeten de plantsoenen ook geregeld worden, gewoon doen.
Weet jij wat dat groene ding in zijn oor is?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:01 schreef King_Merc het volgende:
Anthos ken ik een beetjevan een reis
Ja de grootste quatsch die iemand maar over zijn lippen kan krijgenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik mis een klik, omdat de afstand te groot is? Uhhuh
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Zin in deze snoepjes, geen idee waarom
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Zin in deze snoepjes, geen idee waarom
Organisch, dat past natuurlijk wel beter bij de scoutingmeneer.quote:
Omaquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:30 schreef Gibson88 het volgende:
Haai haai, ik rol binnen en hoor Overleden, wie is er deaud ?
Beetje crackhoer vond @Sapstengel wel geil.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aanIs niet getint genoeg denk ik
Ja kan gebeuren.quote:
Benieuwd naar het verhaal erachter!quote:
Ik niet en de raaaihzverhalen boeien mij helemaal niksquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Benieuwd naar het verhaal erachter!
Familiewapenquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Familiewapen zei hijquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Komt zo er wel opquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik bleef even hangen bij politie op je hielen dus heb deze gemist
Milou! Met de opgespoten lippenquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik bleef even hangen bij politie op je hielen dus heb deze gemist
Ow even gemist.quote:
Vriendinnenquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:34 schreef Gibson88 het volgende:
Deze meiden passen wel bijenkaar zo op het eerste oog
Zoals Qwark al zei eigenlijk niet getint genoeg. Maar voor een keertje kan het wel.quote:
20 cm mondgevoelquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik denk dat een pony Kimberley wel mooi zou staan
Man man man, kan toch nietquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zoals Qwark al zei eigenlijk niet getint genoeg. Maar voor een keertje kan het wel.
Zou wel samen Mac mee pakken. Ben ik net ook nog geweest
Rustig vooralquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:39 schreef Gibson88 het volgende:
Fkn Zeeland. Nog nooit geweest , is daar leven mogelijk ?
quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:39 schreef Gibson88 het volgende:
Gezellig is het niet @Pisces29quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:39 schreef Gibson88 het volgende:
Daar zal wel een merkje onder staanquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:41 schreef 3rr0r het volgende:
Lijkt net een stuk ducttape op z'n shirt
quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Jij reiziger!
Ik heb een paar jaar in Terneuzen gewoond, wel blij dat ik daar weg ben
Hoe zijn de mensen daar? Stug?quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Jij reiziger!
Ik heb een paar jaar in Terneuzen gewoond, wel blij dat ik daar weg ben
Ik denk rieraahraaizuhquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:43 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Waar is Piesje eigenlijk, klaar met FD of ook op vakantie ?
Nee, Zeeuws-Vlaanderen, dat is het bourgondische deel van Zeelandquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe zijn de mensen daar? Stug?
Leuk toch?quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, Zeeuws-Vlaanderen, dat is het bourgondische deel van Zeeland
Of juist wel, zal er een grappig geluid uit komen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:44 schreef DKUp het volgende:
Dat instrument moet je niet in je anus of vagina stoppen.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Of juist wel, zal er een grappig geluid uit komen.
Alsof iemand hard aan t soppen is?quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Of juist wel, zal er een grappig geluid uit komen.
Ik vind dat nog vrij veel. Tja wat kan je met dat bewijsquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je hoeft maar minimaal 100km te lopen om dat bewijs te krijgendat zijn twee middagen.
Echt ja.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit worden twee bejaarden die een eigen gesprek langs elkaar heen gaan voeren.
Wel even oefenen, maar de Nijmeegse vierdaagse is al bijna 2x zo ver.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vind dat nog vrij veel. Tja wat kan je met dat bewijs
Vond het er niet bijster lekker uitzien. Misschien beter zonder de toast.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:52 schreef DKUp het volgende:
Een soort van mini carpaccio op een toast?
Ja als mijn vriendin daar naartoe wil eindigt onze relatie in een familiedrama. Suzan en Freek ook trouwens.quote:
Behoorlijk jonger.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Lizzy is 32, ziet er wel jonger uit.
Maar ze zijn misschien wel heel gelukkig!quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Complimentenschrijver, tijdontwerper. Dit zijn echt de mensen die je op het nieuws ziet als ze klagen over 80k studieschuld.
Whaa, echt jaquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Complimentenschrijver, tijdontwerper. Dit zijn echt de mensen die je op het nieuws ziet als ze klagen over 80k studieschuld.
oftewel: vermoeiend.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:59 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
[..]
Hetero-flexueel - Bi schierig.
Ja, letterlijk.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je wel eens een complimentje van haar gehad?
Jij hebt hele mooie vierkante ogen?quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, letterlijk.
Tijdens een ICT conferentie…
Madmaster! Want ben je toch een prachtig mens, niet rechtlijnig maar schots en scheef schaats jij het leven door. Je rust laat zien dat jij niet gek te krijgen bent.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, letterlijk.
Tijdens een ICT conferentie…
Zoiets.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij hebt hele mooie vierkante ogen?
Ze had iets anders verwachtquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Deze kijkt steeds als een hert die in de koplampen tuurt
Houden mannen niet van een jong hertje?quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Deze kijkt steeds als een hert die in de koplampen tuurt
Dat is koorbal speakquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Houden mannen niet van een jong hertje?
Wow ja hahaquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Oh dit is doe gozer die een debat verstoorde
HAHAHA ja ditquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:06 schreef DKUp het volgende:
LEF
BEF
PIJP
TIJD
ZAKHORLOGE
Circulaire tijd, je hart volgen
Vegetarisch
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, niet voor echte mannen dusquote:
Dit zie ik maar als een compliment.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
Niet te merken dat hij hoogbegaafd is@:dombohetolifantje1 zegt nog meer verstandige dingen
Geloof er ook geen hol van. Puur interessant doen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
Niet te merken dat hij hoogbegaafd is@:dombohetolifantje1 zegt nog meer verstandige dingen
Maar waarom zou je daarover liegen?quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Geloof er ook geen hol van. Puur interessant doen.
Indruk maken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Maar waarom zou je daarover liegen?
Zogenaamd hoogbegaafden zijn altijd van die klaplopers die dan hoogbegaafdheid of vooral het onbegrip of niet kunnen aarden gebruiken als excuus voor waarom ze niks hebben bereikt.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
Ja, hoogbegaafdheid is niet per definitie iets goeds. Je wilt toch een beetje kunnen levellen op intellectueel vlakquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Maar waarom zou je daarover liegen?
Complimenteus tot op het bot…quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:14 schreef 3rr0r het volgende:
Apart dat die vrouw geen werkende gaydar heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |