En de vorige Grietje.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:01 schreef Haags het volgende:
Ik had hem liever Hans genoemd, die storm.
quote:
Voor jou ook de beste wensenquote:
Ach zolang hij niet binnenkomt lekker laten razenquote:
Dat is misschien wel beter jaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ach zolang hij niet binnenkomt lekker laten razen
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is misschien wel beter jaHenk klinkt nogal boos
Eetbare bloemenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Tiramisu met koffieboontjes en eetbare bloemen. Er zitten ook nog blauwe bessen in
Die had ik in mijn moeders kerstpakketje gedaan. Ze moesten onderhand wel opquote:
Tof! Een van mijn favo bloemen is de daglelie. Bij de kwekerij hebben ze ook eetbare daglelies. Heb ik geproefd. Best primaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die had ik in mijn moeders kerstpakketje gedaan. Ze moesten onderhand wel op
Bijna te mooi om op te etenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Tiramisu met koffieboontjes en eetbare bloemen. Er zitten ook nog blauwe bessen in
Leuk!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tof! Een van mijn favo bloemen is de daglelie. Bij de kwekerij hebben ze ook eetbare daglelies. Heb ik geproefd. Best prima
Ik vrees dat er al een gedeelte in mijn maag ligtquote:
Dat is toch zonde, zulke mooie dingen eet je niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je kan zelfs pannenkoeken maken van bloem
He Zonnestraaltje, zie jij ook weleens iets van de zonnige kant?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch zonde, zulke mooie dingen eet je niet.
Plus, hoeveel bijen gaan er wel niet dood omdat hun bloemen weg zijn. Moordenaars
Weet je nou al waar Henk bezig is?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
He Zonnestraaltje, zie jij ook weleens iets van de zonnige kant?
In de buurt van Amsterdamquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je nou al waar Henk bezig is?
En toch zijn er nou juist duizenden namen voor die code geelquote:
Jij ook Marioquote:
Alleen het laatste nummerquote:
Helaas is Marc op dit moment niet te bereiken. Hij is aan het watertrappelen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:25 schreef chufi het volgende:
Iedereen weggespoeld ? Marc?
https://www.nu.nl/binnenl(...)nboten-ontruimd.html
Hier begint het weer en niet zachtjes tegen het zolderraam.quote:
Dan wordt het zomer.quote:
Je speelt het nu ook?quote:Op donderdag 4 januari 2024 01:31 schreef engine het volgende:
Dit is het meest gedownloade spel in Japan op de Nintendo Switch afgelopen jaar. Meer dan Mario Wonder en Zelda TOTK.
Het lijkt heel eenvoudig maar probeer maar eens een watermeloen bij elkaar te krijgen.
Ik geloof het wel ...quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb het op de laptop gespeeld, maar is nog knap lastig score is 1490
Nieuwe poging score is 1676quote:
Wat is het rekord?quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nieuwe poging score is 1676
Wel lastig spel hoor
Ja eh doei ik ga echt geen spelletje doenquote:Op donderdag 4 januari 2024 09:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
1:3992
2:3940
3:3933
https://suikagame.com/
Is toch leukquote:Op donderdag 4 januari 2024 09:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja eh doei ik ga echt geen spelletje doen
Game ook niet veel, maar ik vind die wel een geinig spelletje.quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb weinig met computerspelletjes
Heb je Japans bloed?quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Game ook niet veel, maar ik vind die wel een geinig spelletje.
Ja het is een stuk moeilijker als het op het eerste gezicht lijktquote:Op donderdag 4 januari 2024 09:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb het op de laptop gespeeld, maar is nog knap lastig score is 1490
Is heb op de switch gratis te downloaden?quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het is een stuk moeilijker als het op het eerste gezicht lijkt
Spelletje kost iets van drie euro op de switch.quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is heb op de switch gratis te downloaden?
quote:
Dat is best een mooie scorequote:
Ah moet ik tegoed op de switch zetten, zal vanmiddag wel even kijken..quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:30 schreef engine het volgende:
[..]
Spelletje kost iets van drie euro op de switch.
[..]![]()
Het is mij 3x gelukt waarvan de eerste keer echt puur geluk was.
[..]
Dat is best een mooie score
Daar zag ik gisteren over dat Tetris voor het eerst door een mens uitgespeeld is. Doorspelen tot het spel crashed. Bizar hoe die spelenquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:25 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb vd week voor het eerst tetris uitgespeeld. Dus ga ook eens kijken of ik t kan downloaden.
Ik was daar nog niet, ik begon met Tetrisquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wil het niet lukken met die watermeloen?
voor je het weet speel je het ook veelquote:Op donderdag 4 januari 2024 09:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nieuwe poging score is 1676
Wel lastig spel hoor
Dat is mooi te horen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:35 schreef D. het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat 2024 wel aardig ja
Met u?
Een plaatje voor jou danquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:36 schreef espri het volgende:
[..]
Dat is mooi te horen.
Ach, het gaat zo als het gaat, we doen het er maar mee.
quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:40 schreef D. het volgende:
[..]
Een plaatje voor jou dan
[ afbeelding ]
Er zijn wel verscheidene Badeendjes gesignaleerdquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:18 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd of we @:pullup en zn team nog spotten bij de wielercross in België.
oa. te volgen op Eurosport1 vanaf een uurtje of 13:40
Waarom?quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:56 schreef D. het volgende:
[..]
Doelde ik, uiteraard, op
Ik twijfel nog
Ik heb van de vorige niets gezien, omdat ik JAA al aan het volgen wasquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:58 schreef espri het volgende:
[..]
Waarom?
De vorige na 2 weken ofzo gestopt, het was te kinderlijk met die piepstemmetjes en rare namen aan elkaar geven, had ik snel genoeg van en natuurlijk omdat die andere ook begon.
Geef deze ook 2 weken de kans dus hoop dat het wat is.
Het valt inderdaad tegen ja, nu bestaan ze 25 jaar, hopelijk maken ze er wat spannends van.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb van de vorige niets gezien, omdat ik JAA al aan het volgen was
En die daarvoor vond ik ook tegenvallend...
Zou niet teveel hopen, kan het alleen maar tegenvallenquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:02 schreef espri het volgende:
[..]
Het valt inderdaad tegen ja, nu bestaan ze 25 jaar, hopelijk maken ze er wat spannends van.
Ik reken nergens op inderdaad.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:03 schreef D. het volgende:
[..]
Zou niet teveel hopen, kan het alleen maar tegenvallen
Je speelt het ook online via de laptop?quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:12 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Dat is echt hoog![]()
record staat hier op 2921
En goedemiddag allemaal.
Bij twijfel gewoon doenquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:56 schreef D. het volgende:
[..]
Doelde ik, uiteraard, op
Ik twijfel nog
quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je speelt het ook online via de laptop?
Oh mobiel idd irritant die reclames er tussendoor..quote:Op donderdag 4 januari 2024 15:03 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]Aangestoken door @:engine ook
![]()
En nu al te veel uren van mn tijd erin gestoken![]()
Ook op de gsm gezet maar kreeg ik de hele tijd reclames voor andere spellen na ieder potje en op de laptop niet.
Kost niks op de laptop en werkt prima.
Ja dat is echt niet te doen. Want je moet het afkijken om door te kunnen spelen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 15:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh mobiel idd irritant die reclames er tussendoor..
Adblocker aanzetten op je mobiel?quote:Op donderdag 4 januari 2024 15:18 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Ja dat is echt niet te doen. Want je moet het afkijken om door te kunnen spelen.
Gelukkig is dat op de laptop helemaal niet.
Nog steeds geen 3000 gehaald.
Die heb ik er niet opzitten maar helpt dat wel?quote:Op donderdag 4 januari 2024 15:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Adblocker aanzetten op je mobiel?
Heb ik nu wel gedaan
Ja nog geen reclame gehad..quote:Op donderdag 4 januari 2024 15:54 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Die heb ik er niet opzitten maar helpt dat wel?
Gelukkig maar danquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:51 schreef engine het volgende:
Ik ben hier heel blij mee
[ afbeelding ]
Als je je eerste watermeloen gemaakt hebt ben je verkocht.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:28 schreef chufi het volgende:
Ik heb er even naar gekeken op twitch en was er gelijk al klaar mee
Die koop ik meestal gewoon in de winkel of op de marktquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Als je je eerste watermeloen gemaakt hebt ben je verkocht.
Ik maak ze alleen. Ik vind ze niet eens lekker.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Die koop ik meestal gewoon in de winkel of op de markt
Dudequote:Op donderdag 4 januari 2024 21:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik maak ze alleen. Ik vind ze niet eens lekker.
Haha die waren er inderdaadquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn wel verscheidene Badeendjes gesignaleerd
Sponsor van die X20 badkamermeuk die ook al jaren die badeenden doen ...quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha die waren er inderdaad+ Best veel lui met badeend mutsen, geen idee waarom
Het was zowaar een gemoedelijk sfeertje, denk dat die hardcore hooligans net ergens anders vandaan komenquote:Op donderdag 4 januari 2024 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Sponsor van die X20 badkamermeuk die ook al jaren die badeenden doen ...
Maar een beetje genoten van Matje of hebben jullie ook met bier en urine gegooid naar de Belgen dan
Ik vond het er ook wel gemoedelijk uit zien ....quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was zowaar een gemoedelijk sfeertje, denk dat die hardcore hooligans net ergens anders vandaan komen
Ook in Duitsland hebben ze terroristenquote:Op donderdag 4 januari 2024 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was zowaar een gemoedelijk sfeertje, denk dat die hardcore hooligans net ergens anders vandaan komen
Man3quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook in Duitsland hebben ze terroristen
https://www.nu.nl/buitenl(...)minister-op-zit.html
Staat het niet onder water daar?quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:40 schreef pullup het volgende:
Nooit geweten eigenlijk dat die Belgische kustlijn zo kort was. Het was heel even rijden naar dat Koksijde en dan zit je al ongeveer in Frankrijk
Welkom terug1@quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:40 schreef pullup het volgende:
Nooit geweten eigenlijk dat die Belgische kustlijn zo kort was. Het was heel even rijden naar dat Koksijde en dan zit je al ongeveer in Frankrijk
(nog) geen regen hier. hopelijk blijft dat zoquote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:04 schreef Prisha het volgende:
good meurning peeps![]()
Alweer regen. Nog steeds regen. Rain rain. Geen November rain maar January rain. Dat klinkt me dan weer niet zo goed in de oren.
Ik ben er ook klaar meequote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
(nog) geen regen hier. hopelijk blijft dat zo![]()
Ik ben er klaar mee
Hier ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:04 schreef Prisha het volgende:
good meurning peeps![]()
Alweer regen. Nog steeds regen. Rain rain. Geen November rain maar January rain. Dat klinkt me dan weer niet zo goed in de oren.
Ah das jammer ... Zag net wat beelden uit Engeland ... nat welquote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:13 schreef Prisha het volgende:
Mijn uitstapje van morgen naar vogeleiland gaat helaas niet doorDoor het hoge water kunnen we niet bij de boot komen.
behoorlijk nat jaquote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah das jammer ... Zag net wat beelden uit Engeland ... nat wel
Vogeleiland? Soort horroruitstapje?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:13 schreef Prisha het volgende:
Mijn uitstapje van morgen naar vogeleiland gaat helaas niet doorDoor het hoge water kunnen we niet bij de boot komen.
natuuruitstapjequote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vogeleiland? Soort horroruitstapje?
Ow, dacht soort Lord of the Fliesquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vogeleiland? Soort horroruitstapje?
ja ze organiseren het wel vaker. Alleen was het nu bij zonsondergang, die heb ik er verder niet bij zien staan. Ach ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dacht soort Lord of the Flies
Maar dan wel jammer ja.
Hopelijk over een tijdje dan?
Alfiequote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 13:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
The Birds (Alfred Hitchcock)...kan zomaar
quote:
Ik ken hem van vroeger uiteraard maar ik weet er niet heel veel vanquote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:10 schreef Prisha het volgende:
och. David Soul is overleden. Echt jeugdsentiment. Starsky en Hutch keken we altijd naar. Ik vond hem de leukste van de twee.
Ah, RIPquote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:10 schreef Prisha het volgende:
och. David Soul is overleden. Echt jeugdsentiment. Starsky en Hutch keken we altijd naar. Ik vond hem de leukste van de twee.
ja ik las net dat hij ook nog wat hitjes had. Nooit gewetenquote:
Ik ken hem eigenlijk alleen daarvan. Starsky and Hutch heb ik nooit gezien.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ik las net dat hij ook nog wat hitjes had. Nooit geweten
Ze heeft twee verschillende sokken aan?quote:
Terwijl je juist zou denken dat het juist makkelijker is om bij de boot te komen met hoog water. Maar wel jammer.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:13 schreef Prisha het volgende:
"Does anybody know where the toilets are?"quote:
Ik zong dan binnensmonds "Don't give up Nsb'er" mee.quote:
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:16 schreef Domnivoor het volgende:
Bruine bonen, spinazie en spekjes, met appelmoes
Piccalillyquote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Doe er ook, als ik soortgelijks maak, grof geraspte wortel, augurk, piccalilly, tomaat, ui en soms mushrooms door!@ En ipv bruine bonen kapucijners.
Ja piccalilly is lekker, ook bij chili.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
PiccalillyDat had ik wel bij mijn kapucijners
Dat herken ik wel, toevallig had ik had afgelopen week nog met Ajam Paniki, ik zag het ergens voorbij komen en bedacht toen ook dat ik dat al een hele tijd niet heb gegeten. Ik heb in mijn Drive een map met recepten, waar ik doorheen ga als ik inspiratie nodig heb, dus ik heb de Ajam Paniki erbij gezetquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja piccalilly is lekker, ook bij chili.Oh ideetje voor volgende week om weer eens te maken. Soms vergeet je gewoon gerechten die je eerst regelmatig maakte. Gek is dat.
Maar waarom vreet iedereen altijd die meuk uit die Kesbeke-potjes, terwijl je het zo makkelijk zelf vers kan maken?quote:
Ik vind die Amsterdamse piccalilly van Kesbeke wel lekker. En als ik chili maak dan maak ik dat vaak ook omdat het lekker snel klaar is en met zo'n potje erbij is het gewoon handig.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 02:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar waarom vreet iedereen altijd die meuk uit die Kesbeke-potjes, terwijl je het zo makkelijk zelf vers kan maken?
Hier staat ie ook nog. Heb nu ook de lichtjes nog aan.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:40 schreef Prisha het volgende:
Morgen maar eens de kertboom opruimen.
En ik moet nog steeds mijn kerstkaarten schrijven
Nou ik maak er maar nieuwjaarskaarten van denk ik. De meesten weten wel van de omstandigheden. Ik kan me er gewoon niet toe aanzetten. Ben moequote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Hier staat ie ook nog. Heb nu ook de lichtjes nog aan.![]()
Nieuwjaarskaarten of echt nog met kerstwens? Ach de post maakt er toch een zootje van dus wat maakt het uit.
Bij mij gaat ie naar bovenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:57 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn kerstboom gaat vandaag of morgen ook weer naar buiten 🎄
Ik zou maar gauw een gat graven.. straks is de grond bevrorenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:57 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn kerstboom gaat vandaag of morgen ook weer naar buiten 🎄
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou ik maak er maar nieuwjaarskaarten van denk ik. De meesten weten wel van de omstandigheden. Ik kan me er gewoon niet toe aanzetten. Ben moe
thanksquote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:03 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Je kunt ze ook gewoon niet sturen. Dat zal iedereen wel begrijpen. Ik heb dat een paar jaar terug ook overgeslagen door omstandigheden.
Hij zit in een grote potquote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou maar gauw een gat graven.. straks is de grond bevroren
Ja dat is ook leuk. Ik had een tante die dat ook deed. Dat vond ik zo leuk.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanksen ja dat gaat het denk ik wel worden. Misschien kan ik Paaskaarten schrijven, dat is weer eens iets anders
Ik ga dat doen! Ik ben dan net in de VS maar dat kan ik de week ervoor doen. Ha. Dat lucht op, zat zo tegen die kaarten aan te hikken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat is ook leuk. Ik had een tante die dat ook deed. Dat vond ik zo leuk.
Pasen valt dit jaar vroeg. Komt goed uit.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga dat doen! Ik ben dan net in de VS maar dat kan ik de week ervoor doen. Ha. Dat lucht op, zat zo tegen die kaarten aan te hikken.
jaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Pasen valt dit jaar vroeg. Komt goed uit.
Ja inderdaad vroeg.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Pasen valt dit jaar vroeg. Komt goed uit.
Wij kregen gisteren nog een kaartje van een oudtante. Met allemaal excuses erbij "sorry, veel te laat!" Alsnog heel erg leuk om te krijgenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:40 schreef Prisha het volgende:
Ik heb hem ooit tot pasen laten staanquote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:22 schreef Aoibhin het volgende:
We laten de kerstboom vaak staan tot Driekoningen (vandaag) maar er zijn ook jaren dat hij tot februari nog stond![]()
Zolang die boom er verder nog mooi uitziet vind ik het altijd een beetje lastig om hem al weg te doen. Aan de andere kant voelt het ook een beetje lekker 'opgeruimd' voor het nieuwe jaar als ie weg is
Het staat ook wel gewoon heel gezellig, zo'n boom in de kamerquote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit tot pasen laten staan![]()
Maar dat " lekker opgeruimd" snap ik ook wel, dat heb ik ook wel.
planten zijn sowiesoquote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het staat ook wel gewoon heel gezellig, zo'n boom in de kamerMisschien neem ik er een kamerplant voor in de plaats
Dan ben je wel lekker bijtijds.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:40 schreef Prisha het volgende:
jahquote:
oh!quote:
Mooi opgelostquote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh!
ja![]()
maar het gaan nu paaskaarten worden en dan bewaar ik deze gekochte kaarten idd voor de volgende kerst
Samequote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben geen voorstander van kou en had niet verwacht dit ooit te zeggen, maar ik heb zin in vorst
Neem een abonnement.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben geen voorstander van kou en had niet verwacht dit ooit te zeggen, maar ik heb zin in vorst
Zolang het maar geen natte sneeuw isquote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:10 schreef Domnivoor het volgende:
Van mij mag het ook vriezen en sneeuwen
Vorst met een zonnetje.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:45 schreef Deisyy het volgende:
Heb ik alquote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Neem een abonnement.
[ afbeelding ]
Nog niet helemaal terugquote:Op donderdag 4 januari 2024 22:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Welkom terug1@![]()
67 km is die kustlengte daar! Laat je niet v d wijs brengen door die amateurs hier!@
Lekker juist met een lekker zonnetje erbij.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:45 schreef Deisyy het volgende:
Kan je toch doen, is die voor de lente wel klaarquote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:08 schreef D. het volgende:
En nee, ik heb niet per se zin in vorst, ik wilde juist mijn cabriodak laten repareren
Hey Marcquote:
Kijk dat is een mooi begin van het nieuwe jaar.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:05 schreef Aoibhin het volgende:
Voor het eerst dit jaar naar de sportschool geweestMijn conditie is duidelijk niet meer wat het ooit was
Heb wel weer zin om dat op te krikken
![]()
Hiernaast wordt verbouwd en de tussenschutting is net weggehaald. Ziet er heel apart uit nu; alsof we nu ineens een heel grote tuin hebben
Ik ben vanmorgen ook geweestquote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:05 schreef Aoibhin het volgende:
Voor het eerst dit jaar naar de sportschool geweestMijn conditie is duidelijk niet meer wat het ooit was
![]()
Knap hoor!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen ook geweest
Ze hebben deze maand een plank-challenge, en ik heb het record gezet
Zeg ik met gepaste trots, want ben meer dan 2x zo oud als 2 trainers die ook al mee hebben gedaan
Ik had voor einde van de maand 8 minuten als doel (want 8quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Knap hoor!Hoe lang hield je het uiteindelijk vol?
Maar ze gaan waarschijnlijk weer strooien, en dan wil ik liever niet rijdenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je toch doen, is die voor de lente wel klaarkan je lekker gaan toeren
Nee dat snap ik. Beter even wachten dan.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:38 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ze gaan waarschijnlijk weer strooien, en dan wil ik liever niet rijden
En wanneer was je voor het laatst vorig jaar?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:05 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Hiernaast wordt verbouwd en de tussenschutting is net weggehaald. Ziet er heel apart uit nu; alsof we nu ineens een heel grote tuin hebben
Wow dat is echt lang!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had voor einde van de maand 8 minuten als doel (want 8). en wilde vandaag kijken hoeveel ik nog moest oefenen om dat te halen, want ik plank nooit.
En nu heb ik er 8:02 over gedaan
Vorig jaar helemaal nietquote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:46 schreef drakin het volgende:
[..]
En wanneer was je voor het laatst vorig jaar?
Ik heb nog maar 2 keer gesport dit jaar
Over 6 weken de sportschool sponsoren voor de rest van het jaar bedoel je?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vorig jaar helemaal nietWel veel gefietst en gewandeld, maar sportschool vind ik handig om gericht bepaalde spieren te trainen
Er zijn ook mensen die het gewoon volhouden.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Over 6 weken de sportschool sponsoren voor de rest van het jaar bedoel je?
Pas maar op, ik kreeg laatst de wind van voren toen ik zo'n lammetje postte naar aanleiding van het gemekker van een user.quote:
“Kom niet aan mijn shoarma 🥙 “quote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pas maar op, ik kreeg laatst de wind van voren toen ik zo'n lammetje postte naar aanleiding van het gemekker van een user.
Die zijn best zeldzaamquote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die het gewoon volhouden.
Goed hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:05 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Onzinquote:
Lammetjes zijn lievvvvvquote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pas maar op, ik kreeg laatst de wind van voren toen ik zo'n lammetje postte naar aanleiding van het gemekker van een user.
Gewoon voor mezelf; om weer wat fitter te worden, mijn conditie te verbeteren en om mijn oude kleren weer te passenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Goed hoorgewoon voor jezelf of heb je nog een speciaal doel waar je een goed conditie voor moet hebben?
Nee hoor. Ik sport al jaren bij dezelfde sportschool, probeer 3x per week, maar lukt ook niet altijd, maar 2x per week toch wel. Vooral spinning vind ik leuk. De apparaten hoeven voor mij niet. Als je iets vindt dat bij je past, dan is dat prima vol te houden.quote:
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:35 schreef Prisha het volgende:
Ik heb kipstukjes voor vanavond, bij de poelier gehaald. Zo lekker
Prima doelquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon voor mezelf; om weer wat fitter te worden, mijn conditie te verbeteren en om mijn oude kleren weer te passen![]()
Voor de coronaperiode sportte ik altijd veel. Tijdens/daarna heel veel aangekomen en mijn conditie ging helemaal naar de gallemiezen. Ik hoop vooral nu weer wat fitter te kunnen worden
Die moet ik gaan googelen vrees ikquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eet smakelijk!![]()
Hier wordt het shakshuka
Eieren in tomaten/groentesausquote:
Hier had ik werkelijk nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eet smakelijk!![]()
Hier wordt het shakshuka
Staat hier ook nog op het lijstje voor ooitquote:
Ja, je neemt een shaka,quote:
Dat eerste klinkt prima. Die laatste toevoeging is minderquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eieren in tomaten/groentesaus![]()
Mét koriander erover
Ik kan het aanraden. Lekker, voedzaam, en is ook echt heel erg lekker makkelijkquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat hier ook nog op het lijstje voor ooit
Goed bezig hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:05 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Ja dat is echt zo'n love/hate kruidquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat eerste klinkt prima. Die laatste toevoeging is minder
Ik heb dat een tijdje geleden gegeten, vond het erg smakelijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eieren in tomaten/groentesaus![]()
Mét koriander erover
Met peterselie gaat meestal ook heel goedquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat een tijdje geleden gegeten, vond het erg smakelijk.
Met een petit peut koriander dan.
Koriander vind ik wel prima, maar wel met mate en anders liever peterselie inderdaad.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met peterselie gaat meestal ook heel goed
Goed bezig dusquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik sport al jaren bij dezelfde sportschool, probeer 3x per week, maar lukt ook niet altijd, maar 2x per week toch wel. Vooral spinning vind ik leuk. De apparaten hoeven voor mij niet. Als je iets vindt dat bij je past, dan is dat prima vol te houden.
Yep. Echt viesquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo'n love/hate kruid![]()
Vind je het ook echt naar zeep smaken? Dat hoor ik vaak van mensen die het niet lusten
Een mekkeraar zonder zelfkennis, dat zijn de ergstequote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:35 schreef Prisha het volgende:
Ik heb kipstukjes voor vanavond, bij de poelier gehaald. Zo lekker
Wat heb je er verder bij gedaan?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:27 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Pakket![]()
[ afbeelding ]
@:Aoibhin
Heerlijkquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Appels, kruidnagel, kaneel, laurierblad, suiker, azijn
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb mezelf verwend. Biefstukje met zelfgebakken brood, halverwege takje rozemarijn en wat knoflook meegebakken. Zelfs de moeite gedaan om er een paar haricot vers bij te maken.
Was top!
Wat een luxe!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En nu een kopje koffie met rum.. zie het een beetje als de laatste vakantie avond, zondag telt neit .
quote:
Vanwaar die naam ? Komen de smaken als een duveltje uit een pannetje?quote:
Zoiets jaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vanwaar die naam ? Komen de smaken als een duveltje uit een pannetje?
Als ik zo om mijn heen kijk, denk ik dat die doos allang open isquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat duurde ff... dacht ff dat je de doos geopend had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |