Hier doen wij 5 maanden overquote:Op woensdag 3 januari 2024 11:22 schreef ondeugend het volgende:
Amper 2 dagen van de maand verstreken en de Bilt is al op de helft van de gemiddelde neerslag januari.
En de Bilt is redelijk droog vergeleken met een groot deel van Nederland. Op sommige plaatsten al weer 60 mm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
71 mm is dus het gemiddelde voor de Bilt in januari
pfffffffquote:
Zou mooi zijnquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er lijkt toch een periode van misschien wel 10-14 droge dagen aan te breken
De pluim zegt van wel.quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Bijna niet mogelijk in et herfst halfjaar
Kan ik eindelijk wat in de tuin doen hopelijk. Ik wacht al sinds september (?) op wat droge dagen.quote:
Dit ja. Mijn tegels zijn groen van het vele waterquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk wat in de tuin doen hopelijk. Ik wacht al sinds september (?) op wat droge dagen.
dit zou wel een rare gewaarwording zijn. vrij uniek ook.quote:
Niks unieks aan hogedruk. Het moet alleen even goed liggen voor mooi zonnig en koud weer.quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
dit zou wel een rare gewaarwording zijn. vrij uniek ook.
maar eerst meemaken
Dat is hier ook. En dan ineens weer donkere lucht en een bui waar je U tegen zegt. Raar weer.quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:33 schreef Hanca het volgende:
Hier nu zon en praktisch windstil, ik weet niet wat ik meemaak...
In het herfst halfjaar zo lang droog? Komt niet zo vaak voorquote:
Januari 2022 was eigenlijk ook vrij droog met na 10 januari een lange periode met (vrijwel) droog weer (5mm regen in 16 dagen).quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In het herfst halfjaar zo lang droog? Komt niet zo vaak voor. Het is sinds eind juni vorig jaar geen 2 weken achter elkaar meer droog geweest, dus zo makkelijk is dat hier niet. Zeker niet in de koude maanden.
Misschien kleine pakketten
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |