Eerst winter met bakken sneeuw, daarna vrieskou zodat we kunnen schaatsenquote:
Het zijn gewoon van die aandachtshoeren en clickbaitsites die dit als winter des doods proberen te verkopen.quote:
Dit is de laatste die op weerplaza staat, is de nieuwe run kouder of warmer dan deze?quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
GFS pluim is niet van de laatste run.
kouderquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is de laatste die op weerplaza staat, is de nieuwe run kouder of warmer dan deze?
Ga jij je gegevens nou maar even invullenquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zijn gewoon van die aandachtshoeren en clickbaitsites die dit als winter des doods proberen te verkopen.
Ik vond die sneeuw van 2 of 3 jaar terug meer dan zatquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Eerst winter met bakken sneeuw, daarna vrieskou zodat we kunnen schaatsenen dan in februari nieuwe bakken sneeuw erbij en dagen erna ruig weer! Eerste dagen 7bft, daarna richting 8bft uit het oosten
met daarna een polar low die even N/NO 11bft gaat geven
in maart nog de laatste winter prikkelen om daarna rustig weertje te gaan geven en warmer maar nog niet overdreven
![]()
Lente mag pas in mei komen, want april opnieuw bak sneeuw maar dan bij wind stil![]()
En toch zeg ik: DOEN!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vond die sneeuw van 2 of 3 jaar terug meer dan zat
Lag hier 50 centimeter, en de weg die ik altijd gebruik om naar Nijmegen te rijden was volledig onbegaanbaar.
En de andere route, waar ik normaliter een minuut of 10 over doe, duurde toen ruim 3 kwartier.
Nee, zo'n pak is leuk voor kinderen of als je de deur niet uit hoeft.
Eerst nog even wat strenge vorst zodat de populatie ongedierte wat afneemt.quote:
Dat is de schuld van Rutte.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Eerst nog even wat strenge vorst zodat de populatie ongedierte wat afneemt.
Rutte Opkutte!quote:
Ziet er weer uit als een dag of 3/4 winter en daarna alweer kwakkelenquote:
Dan pak ik echt het eerste de beste vliegtuig naar het zuiden. Daar zal het dan vast ook niet te genieten zijn, maar het kan nooit zo erg zijn.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:26 schreef quirina het volgende:
Oh ik dacht een nieuwe winter van 63… een mini ijstijd…. Elfstedentocht
Hier gaat iets mis.quote:
"Dude, where's my car?"quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:45 schreef Momo het volgende:
Ook veel sneeuw in het noorden.
[ twitter ]
quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:45 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Doe dat hier ook een keer danquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:45 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Vanaf zaterdag droog. Duurt misschien wel 8-10 dagen. Eerste paar dagen zelfs met zon. Echt ongekend. Jammer dat het geen 12 graden wordtquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:37 schreef dick_laurent het volgende:
ook wat droger weer op zijn minst, hoop ik voor jullie dan
Natter kan nietquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:37 schreef dick_laurent het volgende:
ook wat droger weer op zijn minst, hoop ik voor jullie dan
Miniwinter? Gewoon een paar koude dagen en nachtenquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:31 schreef INViCTuS het volgende:
Aan de pluim te zien in onderstaand verhaal wordt het een mini wintertje en daarna weer Nederlands kwakkelweer waar je geen fuck aan hebt. vies koud
[ twitter ]
Vanaf ongeveer donderdag komen we dus weer in de grijze koude treurnis ohne ende terecht. Goh, de zon zou ook eens wat langer schijnen. Kansloos.
Eerst een klein beetje winter dan
[ twitter ]
Dag en nacht vorst noem ik wel winter. Ook al duurt dat maar een dag of 4. Is voor Nederland al heel wat :pquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Miniwinter? Gewoon een paar koude dagen en nachten
Het is nu ook winterquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dag en nacht vorst noem ik wel winter. Ook al duurt dat maar een dag of 4. Is voor Nederland al heel wat :p
Ik heb gisteren geleerd dat dit een beetje hetzelfde is als 1962, dus echt een ouderwetse winter.quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dag en nacht vorst noem ik wel winter. Ook al duurt dat maar een dag of 4. Is voor Nederland al heel wat :p
Nu bedoel je?quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geleerd dat dit een beetje hetzelfde is als 1962, dus echt een ouderwetse winter.
Ik doe veel zuiniger dan vorig jaar en zit er amper onder, dus je bent gewoon kouder gaan wonen. Deze winter is kouder dan de vorige.quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:37 schreef StateOfMind het volgende:
Wordt iig een leuke jaarafrekening in mei/juni qua energie
Normaliter is mijn dagelijkse gasverbruik van pakweg eind november tot ergens in februari als de temperatuur weer langzaam stijgt zo'n 4,5 kuub per dag.
Tot nu toe is dat zo'n beetje 2 tot 2,2 kuub per dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |