Oh dat is minder! Hopelijk komt het snel goed.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:04 schreef praadje het volgende:
Whaaa, het begint al lekker. De bank leveren duurt zeker nog drie weken. De eetkamerbank en de stoelen hebben ze de verkeerde kleur geleverd. Een technieker zou vandaag komen maar dat is blijkbaar verzet naar morgen.
Het enige wat ik vandaag gedaan heb is twee houten planken zwart geschilderd, toen was ik klaar met alles.
Positive note, vloerkleden zijn binnen, gordijnen en vitrage is binnen, behang en verf is binnen, 1 relaxstoel is binnen, sidetable is binnen en kast is binnen en accessoires zijn binnen.
Ik kan er alleen van balen dat ik alles tijdig bestel (begin november) en dan nog moet wachten of dat het verkeerde geleverd wordt.
Ik had gehoopt dat als ik maandag klaar zou zijn met schilderen en behangen mijn hele inrichting compleet zou zijn.
Nou ja, even goed slapen en morgen beginnen met het echte werk.
*Moest even ranten hoor*
Geniet ervan.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Heerlijk dagje vrij vandaag
Oei, beterschap.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:57 schreef Ole het volgende:
Ben al tijdje kwakkelen. Heb tekorten schildklier en vitamines. Doe mijn best. Nu flink bijslikken!
Dat is echt heel naar... understatementquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:57 schreef Ole het volgende:
Ben al tijdje kwakkelen. Heb tekorten schildklier en vitamines. Doe mijn best. Nu flink bijslikken!
Miste je al. Ik heb op doktersvoorschrift vitamines B-C en D.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:57 schreef Ole het volgende:
De eerste series gezien van Klem. Werd er op een gegeven moment sjaggie van en zie steeds de acteurs in andere rollen dan in deze serie. Lijkt mij geen vrolijke serie na een zware dag. Evenals Sleepers, ook zo'n drama. Ik heb moeite met Nederlandse detectives. Als je van honden en hun rare baasjes houdt raad ik je de serie van Bromet aan, daar word ik vrolijk van en kun je misschien om lachen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier Klem kijken, kwam tot de ontdekking dat er een nieuw seizoen is
Hele zware dag achter de rug met therapie. Maar nu weekend
Ik houd niet zo van vrolijk en lachenquote:Op maandag 22 januari 2024 14:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De eerste series gezien van Klem. Werd er op een gegeven moment sjaggie van en zie steeds de acteurs in andere rollen dan in deze serie. Lijkt mij geen vrolijke serie na een zware dag. Evenals Sleepers, ook zo'n drama. Ik heb moeite met Nederlandse detectives. Als je van honden en hun rare baasjes houdt raad ik je de serie van Bromet aan, daar word ik vrolijk van en kun je misschien om lachen.
Haha, dat kan ook natuurlijk, ik houd dan weer niet van opgelegd vrolijk moeten zijn. Haat het goedemorgen en goedenavond.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van vrolijk en lachendaar ga ik me aan ergeren
Ik hoop het voor je. Slaap is zo belangrijk, zeker voor jouquote:Op maandag 22 januari 2024 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond De Bondgenoten (als ik het kan opbrengen) en Camping de Wildernis
Vorige nacht niet geslapen. Vandaag expres geen koffie gedronken, hopelijk helpt het voor de komende nacht
quote:Op maandag 22 januari 2024 17:06 schreef praadje het volgende:
Alvast een goedenavond schatjes.![]()
Veel kijkplezier
Goedenavondquote:Op maandag 22 januari 2024 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond De Bondgenoten (als ik het kan opbrengen) en Camping de Wildernis
Vorige nacht niet geslapen. Vandaag expres geen koffie gedronken, hopelijk helpt het voor de komende nacht
Dank je welquote:Op maandag 22 januari 2024 17:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Slaap is zo belangrijk, zeker voor jou
Meer dan Verwacht wil ik idd ook nog kijken! Lijkt me interessantquote:Op maandag 22 januari 2024 18:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond![]()
Net thuis. Nu lekker relaxen en op tijd naar bed. Denk wel dat ik een stukje Help mijn man is klusser kijk en straks, Meer dan verwacht, over drielingen
Ja is wel geinig om te zien. Wat een werkquote:Op maandag 22 januari 2024 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meer dan Verwacht wil ik idd ook nog kijken! Lijkt me interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |