oh ik zet altijd al van te voren inquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:57 schreef Moira het volgende:
Ik las ergens dat je vandaag vóór het begin van de aflevering je punten moet inzetten. De aftelklok in de app loopt tot 20:10u iig
9equote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef Moira het volgende:
Willen mensen die in de top 10 staan hier ff delen waar in de top 10 ze staan? Ik vind dat altijd wel leuk om te delen, de top 3 hou ik sowieso al jaren bij
Maximaal te behalen score gehaald volgens mij. Vanaf het begin alle punten op de juiste mol ingezet en ook alle testvragen op de juiste mol ingezet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef Moira het volgende:
Willen mensen die in de top 10 staan hier ff delen waar in de top 10 ze staan? Ik vind dat altijd wel leuk om te delen, de top 3 hou ik sowieso al jaren bij
Precies nr 10quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef Moira het volgende:
Precies in het jaar zonder bordspel als prijsquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:13 schreef libranl het volgende:
[..]
Maximaal te behalen score gehaald volgens mij. Vanaf het begin alle punten op de juiste mol ingezet en ook alle testvragen op de juiste mol ingezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |