Ik had precies hetzelfde. Hier heb ik heel veel aan gehad. Dankjewel!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Op die pagina waar je via die link terechtkomt, en de app kunt downloaden, staat iets naar beneden "Als je de app al gedownload hebt...". In dat stukje tekst staat dan weer een link waar je op moet klikken.
Vond het best wel even goed kijken.
Ik denk dat, wanneer je de app nog niet gedownload had, je direct na het downloaden doorgaat naar de Poule in de widm-app.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:54 schreef libranl het volgende:
Ik had precies hetzelfde. Hier heb ik heel veel aan gehad. Dankjewel!
Ja, zoiets zal het inderdaad wel zijn, anders zouden hier vast meer last van hebben. Zo duidelijk staat het namelijk niet aangegeven. Het is dat ik nog even de berichten hier checkte, anders was het mij waarschijnlijk ook niet opgevallen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat, wanneer je de app nog niet gedownload had, je direct na het downloaden doorgaat naar de Poule in de widm-app.
Ik was zo'n druif die niet verder keek als 'hey, kom steeds in hetzelfde scherm!' *error*![]()
Keek toen op facebook en daar zag ik dit. En toen lukte het wel!
quote:
Meespelen in de FOK!-poule?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Mag ik erbij? Zelfde username als hier
SPOILER: Klik hier om de FOK!-poule van MOL te joinen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan zit je erin!Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Huh, dan heb ik nét mazzel denk ik. Ook een Samsung uit 2017 en daar lukt het wel opquote:Op zaterdag 6 januari 2024 05:18 schreef DutchBlend het volgende:
Moet eerst een nieuwe telefoon aanschaffen hierminimaal android 9 vereist voor de nieuwe app. Mijn geliefde Samsung uit 2017 kan niet nieuwer draaien dan android 8.
Is het niet altijd tot net voor de executie?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:06 schreef heywoodu het volgende:
Heb je nou tot het einde van de aflevering om punten in te zetten?
Geen idee, meestal vergeet ik om mee te spelen omdat ik vaak uitgesteld kijkquote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:22 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Is het niet altijd tot net voor de executie?
Ja is in de app altijd tot de executiequote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:06 schreef heywoodu het volgende:
Heb je nou tot het einde van de aflevering om punten in te zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |