Nee de zwarte roodstaarten wonen hier vlakbij en ik zie ze zeer regelmatig.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zwarte roodstaarten vind je niet echt bij het water, toch? Bedoel je niet roodborsttapuit?
Vorige week ging ik na een dagje thuiswerken nog even een rondje maken en hoorde opeens het belletje van een groepje baardmannetjes. Eentje ging vlak voor mijn neus een rietstengel uitpluizen.
[ afbeelding ]
Winterkoningquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:48 schreef Blues het volgende:
Ik heb een heel licht verrekijkertje, ik denk niet dat het voor jou wat is, ik zoem vaak in met mijn camera als ik met verrekijkertje iets zie of uit mijn ooghoek.
Overigens hadden we hier net een winterkoninkje op het vogelhuis die niet kan lezen![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb deze: https://www.bol.com/nl/nl(...)en/9300000032973468/quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:52 schreef Clayton1 het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede verrekijker voor een "normale"prijs.
Dus geen Zei... of Swar... van 3k
Wat hebben jullie of tips,
Hoor het graag
Het is deze geworden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:52 schreef Clayton1 het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede verrekijker voor een "normale"prijs.
Dus geen Zei... of Swar... van 3k
Wat hebben jullie of tips,
Hoor het graag
Doe de Root Beer Rag, dan krijg je nog een applaus ook van de gevederde vriendenquote:Op zondag 26 januari 2025 11:30 schreef Blues het volgende:
Ik ga vanmiddag tussen 13 en 15 even zitten (en pianospelen, zelfde ruimte in de tuinkamer) die tijd hebben we meestal veel vogelvolk in de tuin.
Hier ook matig terwijl het hier vaak druk bezet isquote:Op zondag 26 januari 2025 15:50 schreef Kanaroe het volgende:
Hier geteld:
Kauw 4
Spreeuw 4
Vink 3
Huismus 7
Pimpelmees 2
Merel 1
Tortelduif 1
Beetje matige score, maar ja represententatief voor een half uurtje
Miste vanochtend de koolmezen en de holenduifjes als vaste gasten
Ja, zul je net zien op het moment supremequote:Op zondag 26 januari 2025 18:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier ook matig terwijl het hier vaak druk bezet is
We wonen in een heel lommerrijk gebied hier met op een steenworp afstand de duinen en hier en daar wat stukken vogelreservaatquote:Op zondag 26 januari 2025 21:32 schreef Kanaroe het volgende:
Mooi Blues, dat zijn 15 verschillende soorten in een tuintje
Tikje jaloers hier, hoewel die halsbandparkieten hier in Midden Brabant nergens te bekennen zijn
Boomkruiper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |