Ja, dat filmpje postte Majoraan ook alquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:46 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.rtvnoord.nl/n(...)die-hem-overal-volgt
Zo'n mooie vogel!quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:08 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag een prachtige rode wouw gespot die aan het jagen was.
Op Wieringen. Ik had hem goed in de kijker.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:33 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Zo'n mooie vogel!
Was dat in Nederland?
mooie foto’s. Hier zie je ze helaas nietquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:01 schreef Clayton1 het volgende:
Zwarte ibis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Porseleinhoen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bedoel je met hier? Deze heb ik gisteren gewoon in Nederland gemaakt en nee, niet in de dierentuinquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mooie foto’s. Hier zie je ze helaas niet
Nee zo bedoelde ik dat ook niet, maar hier bij ons de regio zie je ze niet helaas.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:29 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met hier? Deze heb ik gisteren gewoon in Nederland gemaakt en nee, niet in de dierentuin
Oke, dank jequote:Op zaterdag 21 september 2024 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik dat ook niet, maar hier bij ons de regio zie je ze niet helaas.
Ik zie ze in de facebook groepen veel voorbij komen.
Mooie waarneming
Wat is die porceleinhoen prachtig getekend, nog nooit gezien/van gehoordquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:01 schreef Clayton1 het volgende:
Zwarte ibis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Porseleinhoen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een prachtig vogeltje zo van dichtbijquote:Op zondag 22 september 2024 20:08 schreef Blues het volgende:
Niet eerder gezien in onze boom: wel 8 staartmezen! Dus weer snel snel camera pakken!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 22 september 2024 21:20 schreef Kanaroe het volgende:
Wat een prachtig vogeltje zo van dichtbij![]()
Dit is het lievelingsvogeltje van mijn man
Grappig dat het zo wel een echt vogeltje lijkt.quote:Op zondag 22 september 2024 23:01 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Moest flink inzoomen en soms lukt t. Hij keek ook zo mooi mijn richting uit.
Mooie hanger!quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:15 schreef Blues het volgende:
Een nieuw opgehangen vetbolhouder (waar de birdies niet in verstrikt kunnen raken) vond pimpelmees eerst heel interessant. Later waagde die toch een hapje
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zwarte roodstaarten vind je niet echt bij het water, toch? Bedoel je niet roodborsttapuit?quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:28 schreef Symphonic het volgende:
Vanuit mijn werkkamer kijk ik op een waterpartij met wat grotere bomen en struiken verderop.
Inmiddels echt een stukje natuur met een keur aan vogels. Er wonen inmiddels: wilde eenden, krakeenden, meerkoeten, waterhoentjes, boerenganzen, knobbelzwanen, stormmeeuwen, kleine zilverreiger, grote zilverreiger, juveniele eksters, zwarte roodstaarten, huiszwaluwen en vanochtend weer vrij zicht op een vissende ijsvogel. Altijd live televisie voor de deur en de verrekijker paraat naast mijn werkplek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |