Nu maar hopen dat het zand er niet te nat bij ligt.quote:Op maandag 1 januari 2024 16:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Haha, Koksijde zal het ook met minuten te doen zijn. Daar kijk ik wel enorm naar uit, in deze vorm wordt het een kunstuitvoering
Of dat er weer een storm op steektquote:Op maandag 1 januari 2024 16:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het zand er niet te nat bij ligt.
Volgend jaar toch op Nieuwjaarsdag in bed blijven liggen...quote:
En dan na 50km in MSR z'n sleutelbeen breken zekerquote:
Zelfs MSR moet er aan geloven voor Vlaanderen of Roubaix.quote:Op maandag 1 januari 2024 17:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En dan na 50km in MSR z'n sleutelbeen breken zeker
Matje die een keer een winter zonder problemen kan trainen en minder op de PlayStatiob zit is wel beangstigend tot nu toe
Ik twijfelde nog ja... Maar het punt blijft staan: minder koersen voor (grote) doelen heeft altijd het risico dat je overal naast grijpt, omdat je ergens op je bek gaat. Al is keuzes maken wel het "nieuwe" wielrennen.quote:Op maandag 1 januari 2024 17:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zelfs MSR moet er aan geloven voor Vlaanderen of Roubaix.
Op zich vind ik Wout's programma dit jaar wel een stuk leuker dan vorig jaar.quote:Op maandag 1 januari 2024 17:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog ja... Maar het punt blijft staan: minder koersen voor (grote) doelen heeft altijd het risico dat je overal naast grijpt, omdat je ergens op je bek gaat. Al is keuzes maken wel het "nieuwe" wielrennen.
De veranderingen voor Wout in een OLUMPISCH jaar zijn echter wel drastisch, maar via de normale weg ging het misschien sowieso niet lukken.
Als je dit zo ziet zou je Matje toch ook weer kans geven met het bospaadje rijden, maar daar zal hij wel weer op z'n bek gaan na een rondje...
Ik ben er donderdag bij in Koksijde, vooralsnog lijkt het redelijk goed weer te zijn.quote:Op maandag 1 januari 2024 16:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het zand er niet te nat bij ligt.
Het heeft er inderdaad alle schijn van dat de basis na twee maanden Spanje nu ook aanwezig is. Je krijgt het idee dat ie in Vlaanderen of Roubaix gewoon op 60 kilometer van de meet kan wegrijden en ze hem niet meer terugzien.quote:Op maandag 1 januari 2024 17:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Matje die een keer een winter zonder problemen kan trainen en minder op de PlayStatiob zit is wel beangstigend tot nu toe
Gemiste kans, Baaldag.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lewis Aksey heeft ook een leuke dag gehad in Baal.
Het is wachten tot supporters buikgriep gaan rondstrooienquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is dan wel een hele extreme buikgriep
Zelfs daar wordt hij op de Kluisberg er al afgereden..... waar hij het ooit nog tot de Patersberg volhieldquote:Op maandag 1 januari 2024 17:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zelfs MSR moet er aan geloven voor Vlaanderen of Roubaix.
Wel opvallend dat het buiten GW allemaal 200 km koersen zijn en dat het nu met in die 250+km koersen is waar hij vorig jaar steeds tekort kwamquote:Op maandag 1 januari 2024 18:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Op zich vind ik Wout's programma dit jaar wel een stuk leuker dan vorig jaar.
Vorig jaar begon hij pas heel laat in de Tirreno en reed hij daarna enkel nog MSR, E3 en GW voor Vlaanderen en Roubaix. Dit jaar is het Jaén, Algarve, Omloop, KBK, E3, GW, DdV. En dan ook nog lekker vrijbuiten in de Giro.
Stuk meer kans op wat overwinningen dan afgelopen jaar, zeker omdat Pogacar niks rijdt en Mathieu ook lang niet overal zal starten gok ik. Al zijn het dan wel wat kleinere wedstrijden, het is toch wel belangrijk dat hij zijn overwinningen blijft meepakken. Vorig jaar had hij tot ver in het najaar slechts 1 enkele overwinning te pakken. Dat is toch wel matig voor een renner met zijn kwaliteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |