Zo denk ik ook over Motörhead en Metallica en Slayer: vergane glorie. Daar hou ik het geen 3 nummers van vol.quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
Om het hier ook maar even gezegd te hebben: bah, Sabaton!
Ik ontdekte er ook nog wat beeldmateriaal bijquote:Op maandag 29 januari 2024 14:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hier kun je nog wel het allereerste uur van KINK FM uit oktober 1995 terugluisteren.
https://www.mixcloud.com/(...)95-met-rob-stenders/
Omdat FOK d.... is.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:16 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom heeft niemand hier even gezegd dat deze week de Album Top 1000 is begonnen?
Waarom luister je niet gewoon naar KINK?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:16 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom heeft niemand hier even gezegd dat deze week de Album Top 1000 is begonnen?
Werk, sport, family time, podcasts en de dag is alweer omquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom luister je niet gewoon naar KINK?
Jawel.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:34 schreef PippenScottie het volgende:
Maar nu kan ik lekker een paar uur luisteren.
Fijn lijstje wel
Net even de lijst bekeken, wel wat moois gemist al uit de onderste regionen. Lijstjes horen ook niet in juli, maar misschien toch hier en daar wat meepakken de komende dagen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:34 schreef PippenScottie het volgende:
Maar nu kan ik lekker een paar uur luisteren.
Fijn lijstje wel
Daarom zet ik hem nu uit.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:43 schreef Berkery het volgende:
Het probleem met die hogere regionen is dat het meer en meer als een doorsnee Kink-dag klinkt. Vorige week hoorde ik nog redelijk wat onbekende nummers.
Gisteren nog een wat onbekender nummer van the clawboysclaw na het uitgekouwde Rosie.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:43 schreef Berkery het volgende:
Het probleem met die hogere regionen is dat het meer en meer als een doorsnee Kink-dag klinkt. Vorige week hoorde ik nog redelijk wat onbekende nummers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |