abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212378780
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:42 schreef Ouwesok het volgende:

[..]
Dat is inderdaad wel een dingetje. Neem nou de Pixies met een heleboel albums vol met hardstikke goeie muziek en we krijgen met zijn allen slechts een stuk of drie nummers te horen en dat geldt voor heel veel meer artiesten.
[..]
Ik beoordeel de kwaliteit van een radiostation eigenlijk voornamelijk aan het aantal keren dat ik hem liever even een tijdje uitzet omdat het me allemaal de strot uit begint te komen.
Dat ging bij 3FM op enig moment vrij definitief toen de hele playlist gevuld was met Kensington, Bløf, volkszangers, Kensington, Snotter&Snik, Kensington, Disneymeisjes en Kenington en één keer in de week iets wat enigszins positief kon verrassen.
Bij StuBru was dat al een stuk minder aan de hand, heel veel verrassende muziek met zo heel af en toe pure bagger. StuBru is alleen in de auto niet te ontvangen als je iets te ver België uitrijdt.

Komen we bij Kink en die heb ik eigenlijk nog nooit zachter hoeven zetten. Er is op die playlist best wel wat aan te merken maar van die regelrechte bagger gevolgd door nog meer bagger krijg je er eigenlijk niet te horen. De presentatie is verder ook helemaal dik in orde.
Ben er kortom wel blij mee.
Eigenlijk wel helemaal eens. Er zit af en toe wel ietwat irritatie en zaken zouden best wat alternatiever mogen.
Maar vaak ben je met een volgend nummer al weer beter in je sas. Vele minuten vol gedram of een kwartier met alleen matige nummers dat blijft ons bespaard bij KINK. Ook moet ik zeggen dat de dj’s hart hebben voor de zaak.
  Spellchecker zaterdag 10 februari 2024 @ 23:10:56 #102
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212379266
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:15 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Het punt is dat het ook nog eens dezelfde nummers zijn. Een keer no doubt prima, maar laat zulke nummers niet vast in de afspeellijst staan.

Zo’n item mag wel, maar je moet er niet een heel ding van maken. Zeker niet als het de meeste dagen geen hele sterke is. Michiel vind ik erg gemaakt met die dingen. Maar inderdaad, gelukkig ligt de nadruk nog altijd op de muziek en daarom moet ik ook niet teveel drammen.
Hoeveel liedjes hoor je van Tenacious D?

Tribute en Fuck her gently

Terwijl ze toch echt nog een paar andere leuke dingen gemaakt hebben.
  Moderator dinsdag 13 februari 2024 @ 10:57:59 #103
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_212409300
Wil je weten wat ik de laatste tijd best storend vind bij Kink?
Dat lees je over ongeveer 20 minuten in mijn volgende post...

Ook lees je straks nog posts van mij over liedjes en andere gekkigheden zoals DJ's met dure Applemeuk
  Moderator dinsdag 13 februari 2024 @ 11:21:18 #104
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_212409512
Ja dat dus, al die vooraankondigingen. Je bent vooral aan het luisteren naar wat je straks kunt gaat horen
pi_212409674
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:21 schreef noodgang het volgende:
Ja dat dus, al die vooraankondigingen. Je bent vooral aan het luisteren naar wat je straks kunt gaat horen
Hoort misschien bij de huidige tijd dat je luisteraars niet teveel moet verrassen. :')

Maar idd wat meer variatie van de gekozen nummers van de gedraaide artiesten en wat meer alternatieve artiesten in de playlist erbij zou welkom zijn. ^O^
pi_212409693
Bij hun 80s DAB+ kanaal hebben ze The Race van Yello ontdekt geloof ik. Heb hem al een paar keer langs horen komen in korte tijd. Als ze lef hebben draaizen ze meteen Oh Yeah!
  Spellchecker dinsdag 13 februari 2024 @ 13:19:26 #107
197773 crew  maily
pi_212410818
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:38 schreef Alpha0 het volgende:
Bij hun 80s DAB+ kanaal hebben ze The Race van Yello ontdekt geloof ik. Heb hem al een paar keer langs horen komen in korte tijd. Als ze lef hebben draaizen ze meteen Oh Yeah!
Die heb ik vorige week of deze week gehoord :Y
pi_212411850
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 13:19 schreef maily het volgende:

[..]
Die heb ik vorige week of deze week gehoord :Y
:o really? op hun 80s kanaal!!!!???? Zou mooi zijn ja.
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 13 februari 2024 @ 19:02:52 #109
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_212414750
quote:
Het schijnt allemaal geen verrassing meer te mogen zijn.

Is trouwens niet specifiek des Kinks maar zie je overal.
Nog niet zo heel lang geleden kon je je bij concerten nog laten verrassen door wat de band in kwestie allemaal zou gaan spelen.
Momenteel zijn de setlists al maanden op voorhand bekend, kennelijk schijnt men tegenwoordig erg slecht te gaan op verrassingen, zelfs de aangename :')
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Spellchecker dinsdag 13 februari 2024 @ 19:18:01 #110
197773 crew  maily
pi_212415016
quote:
Er wordt teveel geluld.

Vroeger bij SBS6 midden in een film: zometeen na de reclame, zometeen na hart van nederland, maar nu eerst Piet Paulusma.

:r
  dinsdag 13 februari 2024 @ 19:39:12 #111
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_212415339
Bij gebrek aan een themakanaal van KINK pre-tachtiger jaren heb ik maar een playlist gemaakt met oudere nummers die wel eens bij KINK (FM) op de playlist stonden. Voor de liefhebbers/ouwe sokken.

KINK 60's + 70's

(mist wel een hoop Neil Young om bekende redenen)
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_212415445
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 19:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bij gebrek aan een themakanaal van KINK pre-tachtiger jaren heb ik maar een playlist gemaakt met oudere nummers die wel eens bij KINK (FM) op de playlist stonden. Voor de liefhebbers/ouwe sokken.

KINK 60's + 70's

(mist wel een hoop Neil Young om bekende redenen)
Mooi werk! even opgeslagen

niet verwijderen alstublieft _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 13 februari 2024 @ 19:48:34 #113
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_212415527
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 19:18 schreef maily het volgende:

[..]
Er wordt teveel geluld.

Vroeger bij SBS6 midden in een film: zometeen na de reclame, zometeen na hart van nederland, maar nu eerst Piet Paulusma.

:r
Het praten op radio heb ik verder totaal geen moeite mee, maakt het wel lekker levendig. Alleen het zorgvuldig verwijderen van elke vorm van verrassing vind ik soort van jammer, ik wil eigenlijk helemaal niet weten wat ze na een reclameblok, een nieuwsblokje of gewoon na het komende nummer gaan draaien laat staan wat daarna komt.

Gelukkig doen ze het niet allemaal.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_212424897
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 19:48 schreef Ouwesok het volgende:

[..]
Het praten op radio heb ik verder totaal geen moeite mee, maakt het wel lekker levendig. Alleen het zorgvuldig verwijderen van elke vorm van verrassing vind ik soort van jammer, ik wil eigenlijk helemaal niet weten wat ze na een reclameblok, een nieuwsblokje of gewoon na het komende nummer gaan draaien laat staan wat daarna komt.

Gelukkig doen ze het niet allemaal.
Ze zijn wel krampachtig bezig luisteraars te binden zo lijkt het. Corton kondigt elk 3e nummer ondertussen aan. Met leuke feitjes, die ik wel weer kan waarderen, maar het aankondigen hoeft van mij niet in die mate.

Overigens nog steeds bijna dagelijks en no doubt en nu net zelfs queen met don’t stop me now.

Ondertussen geen stijging in de luistercijfers..
ik hoop niet dat mijn angst bevestigd gaat worden en dat ze zich nu in allemaal bochten gaan wringen om maar op de fm te geraken. Zet dan vol in op de DAB en maak er een spontane zender van.
  woensdag 14 februari 2024 @ 15:33:55 #115
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_212424938
Ik hoor wel wat meer variatie de laatste week op de zender, zoals net genoemd Queen, eerder deze week ook al Genesis. Ben ik op zich niet tegen zo af en toe, maakt de muziekmix ook lekker verrassend en kan in het brede plaatje van de zender ook passen wat mij betreft :Y

Nu ook doorzetten met nog wat meer verrassende nieuwe muziek en vaker wat andere, minder bekende platen te draaien van de KINK artiesten en het wordt steeds een beetje beter ^O^
  Moderator woensdag 14 februari 2024 @ 18:36:43 #116
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_212426972
Ik moest even checken of ik de juiste zender nog op had staan toen Heleen de Geest van de ANWB na t nieuws kwam :o
Sponsorcontract met Flitsmeister voorbij?
pi_212432945
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 15:33 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik hoor wel wat meer variatie de laatste week op de zender, zoals net genoemd Queen, eerder deze week ook al Genesis. Ben ik op zich niet tegen zo af en toe, maakt de muziekmix ook lekker verrassend en kan in het brede plaatje van de zender ook passen wat mij betreft :Y

Nu ook doorzetten met nog wat meer verrassende nieuwe muziek en vaker wat andere, minder bekende platen te draaien van de KINK artiesten en het wordt steeds een beetje beter ^O^
Verrassing mag mij wel meer bij alternatieve muziek liggen. Overigens niet per se tegen die nummers, maar men moet ze niet teveel erin gooien. Zeker niet telkens dezelfde.
pi_212432966
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 18:36 schreef noodgang het volgende:
Ik moest even checken of ik de juiste zender nog op had staan toen Heleen de Geest van de ANWB na t nieuws kwam :o
Sponsorcontract met Flitsmeister voorbij?
Kan ermee te maken hebben dat ze zendtijd aan de randstad moeten besteden. Nieuws en weer valt hier onder, misschien anwb verkeersinfo ook?
pi_212492056
5 over 5 in de nacht maar hij wordt gedraaid ...... "OH OH ...... OH OH" op het 80s DAB+ kanaal. Oh Yeah van Yello. Geniaal nummer. _O_

Leuke is, ze lijken breder te draaien dan toen Kink in de jaren 90 actief was. Toen werd Yello echt no way gedraaid.
  maandag 19 februari 2024 @ 09:23:37 #120
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_212493214
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 05:07 schreef Alpha0 het volgende:
5 over 5 in de nacht maar hij wordt gedraaid ...... "OH OH ...... OH OH" op het 80s DAB+ kanaal. Oh Yeah van Yello. Geniaal nummer. _O_

Leuke is, ze lijken breder te draaien dan toen Kink in de jaren 90 actief was. Toen werd Yello echt no way gedraaid.
Yello niet, maar Art of Noise dan weer wel. Had best gekund eigenlijk.
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  Trouwste user 2022 maandag 19 februari 2024 @ 10:43:19 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_212494116
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 05:07 schreef Alpha0 het volgende:

Ben je echt blij dat ze dit, niet onaardige nummer, 'snachts draaien :?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212665187
Een nummer wat over de dodenstoel gaat, een ander nummer gaat over de boel in de hens steken, dan weer een nummer over iemand die alleen maar blij is als het regent. Het is toch ook geen zender voor blije geesten hè?!

:') _O-
pi_212718698
https://kink.nl/nieuws/br(...)k-distortion-top-500

Er kan weer gestemd worden!
Lijstjes _O_

Mijn lijst (alleen uit de voorkeuze lijst gekozen);

KORN-BLIND
SEPULTURA-RATAMAHATTA
TYPE O NEGATIVE-CHRISTIAN WOMAN
NIGHTWISH-WISH I HAD AN ANGEL
DEFTONES-BE QUIET AND DRIVE (FAR AWAY)
STATIC X-COLD
MARILYN MANSON-TAINTED LOVE
JUDAS PRIEST-BREAKING THE LAW
DANZIG-MOTHER
ROB ZOMBIE-DRAGULA
IRON MAIDEN-FEAR OF THE DARK
FLEDDY MELCULY-T SHIRT VAN METALLICA
AC/DC-YOU SHOOK ME ALL NIGHT LONG
GUANO APES-LORDS OF THE BOARDS
CRADLE OF FILTH-NYMPHETAMINE FIX
NINE INCH NAILS-HEAD LIKE A HOLE
BLACK SABBATH-BLACK SABBATH
SUICIDAL TENDENCIES-INSTITUTIONALIZED
EPICA-THE GREAT TRIBULATION
DROWNING POOL-BODIES
AMON AMARTH-TWILIGHT OF THE THUNDER GOD
HEIDEVOLK-DRINK MET DE GODEN (WALHALLA)
MOTLEY CRUE-DR FEELGOOD
SLIPKNOT-LEFT BEHIND
LIMP BIZKIT-HOT DOG
ALESTORM-KEELHAULED
RAMMSTEIN-BUCK DICH
SLAYER-RAINING BLOOD
MOTORHEAD-EAT THE RICH
COAL CHAMBER-LOCO

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppejans1.4 op 06-03-2024 18:10:51 ]
  dinsdag 12 maart 2024 @ 00:18:02 #124
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_212793341
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2024 17:54 schreef Poppejans1.4 het volgende:
https://kink.nl/nieuws/br(...)k-distortion-top-500

Er kan weer gestemd worden!
Lijstjes _O_

Mijn lijst (alleen uit de voorkeuze lijst gekozen);

KORN-BLIND
SEPULTURA-RATAMAHATTA
TYPE O NEGATIVE-CHRISTIAN WOMAN
NIGHTWISH-WISH I HAD AN ANGEL
DEFTONES-BE QUIET AND DRIVE (FAR AWAY)
STATIC X-COLD
MARILYN MANSON-TAINTED LOVE
JUDAS PRIEST-BREAKING THE LAW
DANZIG-MOTHER
ROB ZOMBIE-DRAGULA
IRON MAIDEN-FEAR OF THE DARK
FLEDDY MELCULY-T SHIRT VAN METALLICA
AC/DC-YOU SHOOK ME ALL NIGHT LONG
GUANO APES-LORDS OF THE BOARDS
CRADLE OF FILTH-NYMPHETAMINE FIX
NINE INCH NAILS-HEAD LIKE A HOLE
BLACK SABBATH-BLACK SABBATH
SUICIDAL TENDENCIES-INSTITUTIONALIZED
EPICA-THE GREAT TRIBULATION
DROWNING POOL-BODIES
AMON AMARTH-TWILIGHT OF THE THUNDER GOD
HEIDEVOLK-DRINK MET DE GODEN (WALHALLA)
MOTLEY CRUE-DR FEELGOOD
SLIPKNOT-LEFT BEHIND
LIMP BIZKIT-HOT DOG
ALESTORM-KEELHAULED
RAMMSTEIN-BUCK DICH
SLAYER-RAINING BLOOD
MOTORHEAD-EAT THE RICH
COAL CHAMBER-LOCO
Ah, dank. Ff gedaan.

Wel grappig, ik ging ook voor Buck dich.
  dinsdag 12 maart 2024 @ 00:28:21 #125
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_212793382
Overigens: https://radiowereld.nl/me(...)ende-luistercijfers/

Het is ook wel heel apart dat de luistercijfers echt helemaal niets stijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')