Deze lyrics posten tijdens Bohemian Rhapsodyquote:Op zondag 31 december 2023 23:57 schreef Evenstar het volgende:
We are going to die, and that makes us the lucky ones
Most people are never going to die because they are never going to be born
The potential people who could have been here in my place
But who will in fact never see the light of day outnumber the sand grains of Sahara
Certainly those unborn ghosts include greater poets than Keats, scientists greater than Newton
We know this because the set of possible people allowed by our DNA
So massively exceeds the set of actual people
In the teeth of those stupefying odds it is you and I, in our ordinariness, that are here
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds
How dare we whine at our inevitable return to that prior state
From which the vast majority have never stirred?
There is grandeur in this view of life, with its several powers
Having been originally breathed into a few forms or into one
And that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity
From so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been
And are being, evolved
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 00:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze lyrics posten tijdens Bohemian Rhapsody
Dan ben je een grote.
Bij mij staat die trouwens op 21, dus zou het walvisgeluid alsnog niet de plaats van de gong innemen. Maar een episch einde van de lijst zou het wel zijn.quote:
Wat een kútfeest als je dan zonder muziek (niet alleen Top 2000 maar gewoon compleet muziekloos) oudejaarsavond moet meemaken. En ja, overprikkeld zijn is zwaar klote, maar dit is wel heel sneu.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 00:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Mochten jullie je afvragen of ik niet een dag te laat ben, dat komt als volgt. Ik was dus zoals gezegd met mijn vrouw bij vrienden in België. Maar de gastvrouw aldaar was helemaal niet fit en overprikkeld en kon geen muziek verdragen. Dus geen Top 2000 voor mij op oudejaarsavondDat was echt een flinke deceptie natuurlijk.
Gelukkig is mijn vrouw heel lief en begripvol en wilde ze best met mij vandaag de laatste 7 uurtjes terugluisteren. 3 vanmiddag in de auto, en de laatste 4 uur integraal op de bank, exact 24 uur na de eigenlijke uitzending. Bij die laatste uurtjes heb ik ook met 24 uur vertraging jullie livetopics gevolgd en daardoor had ik toch nog een beetje het echte oudejaarsavond-gevoelDus als jullie ineens nog random extra likes hebben gekregen op posts van gisteren weten jullie hoe het komt!
Nog even het laatste topic bijlezen en dan ben ik weer helemaal bij
FYPquote:Op maandag 1 januari 2024 12:20 schreef BillDauterive het volgende:
Hoezo hebben mensen het hier over een zwart gat? Het is 2 januari, het moment om de top 2000 à gogo's terug te kijken
Waar ik nu naar luisterquote:Op maandag 1 januari 2024 16:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee ik zit ook alleen met Spotify.
Wat is jullie favoriete nummer op dit moment? ( ik nooit een forever favoriet kiezen, vandaar )
quote:Do you ever wonder what we learned?
We can raise our glasses
Dancing on the ashes as it burns
Have you reached the point of no return?
We can raise our glasses
Dancing on the ashes as it burns
Is this heaven or is this hell?
Through a silver screen, you're sayin' what you mean
But I can't tell
Is this heaven or is this hell?
If none of this is real, then show me what you feel
'Cause I can't tell
Geef me de dag + timestamp en ik ga nog voor je aan de slagquote:Op maandag 1 januari 2024 18:32 schreef Szura het volgende:
Heeft er nou niemand gifjes gemaakt van de playbackchick?
quote:
quote:
quote:Op maandag 1 januari 2024 11:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
had ik hem de tip niet
geven zollen`? ik snapje even niet
quote:Op maandag 1 januari 2024 11:33 schreef mario390 het volgende:
ik weest niet dat ze daar
videos ook spelen, nu MUSE
quote:Op maandag 1 januari 2024 12:15 schreef mario390 het volgende:
ik moest om half 9 avond naar moeder
eten ,deswegen werd ik de 2 uren
terugluisteren
quote:Op maandag 1 januari 2024 15:09 schreef mario390 het volgende:
gaa nu vanaf gisteren 20 :30
terug luisteren
quote:Op maandag 1 januari 2024 15:25 schreef mario390 het volgende:
hoezo gaat dat terugkijken
zo schlecht??
quote:Op maandag 1 januari 2024 15:51 schreef mario390 het volgende:
gev bitte antwort
hoezo gaat dat terugkijken
zo schlecht??
quote:Op maandag 1 januari 2024 16:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep heb dat maar het ladet schlecht
quote:Op maandag 1 januari 2024 18:00 schreef mario390 het volgende:
ik kenn je niet , maar
toch heb ik beter gelert
Heb je toevallig Duitse roots Mario?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 05:16 schreef mario390 het volgende:
annemieke komt erst
morgen,en geen idee wanneer
emmely weer komt
Sowieso In the End en Master of Puppets en samen met Emmely ook Purple Rainquote:Op dinsdag 2 januari 2024 04:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Geef me de dag + timestamp en ik ga nog voor je aan de slag![]()
[ afbeelding ]
Met die mixen van Bartje weet je het nooit natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bart Arens op Radio 2 zojuist met Stil In Mij van De Dijk
Laatste avond tussen 19 en 21 uur, misschien nog later. Ze zong onder andere bij Linkin Park - In The End en ik dacht Metallica.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 04:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Geef me de dag + timestamp en ik ga nog voor je aan de slag![]()
[ afbeelding ]
Is het zo erg?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:31 schreef PzKpfw het volgende:
Het minst leuke aan de Top 2000 is het 'lege gat' waar je na die tijd invalt.#afkicken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |