Het is ons lotquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:36 schreef Koen66 het volgende:
Topic gaat weer langzamerhand de sluimerstand in
Als een gecrashte hogesnelheidstrein komt dit topic tot stilstand.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:36 schreef Koen66 het volgende:
Topic gaat weer langzamerhand de sluimerstand in
Een maand. Maar ik ga de uitzendingen zelf ook nog wel in de cloud zetten.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kijk in de list welke ur ik interessant vind
en kann deze ur terugkijken
nur weet ik niet hoelang dat
online blijvt
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn Top 2000 2023 · Playlist · 2011 songs · 7 likes
Voor de gek die hem toch echt wil bekijken of zelfs een nieuw nummer wil ontdekken of luisteren. Sterkte!
Dat valt best mee, maar wel 87-91 heavy ja. Dat is de muzikale tijd waar ik voor leef.quote:
The Days Of Pearly Spencer is anders een prima plaat voor de bovenste positiequote:Op donderdag 4 januari 2024 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat valt best mee, maar wel 87-91 heavy ja. Dat is de muzikale tijd waar ik voor leef.
Verder redelijke balans tussen 60s/70s en 00s/10s, maar wel relatief veel 80s/90s. En relatief veel rock, want vooral hiphop doet me maar af en toe wat.
Pia Zadora lijkt me wel een potentiele TikTokker jaquote:Op donderdag 4 januari 2024 08:52 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb wel weer opnieuw lol om de KKD. Sommige noteringen zijn echt lastig te verklaren, maar volgens mij is de verklaring dan juist vaak Chinees Spionagemedium. Dat kan haast niet anders.
Ja, zo af en toe staat er wel gedateerde meuk in inderdaadquote:Op donderdag 4 januari 2024 08:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
The Days Of Pearly Spencer is anders een prima plaat voor de bovenste positie
Dat is wel de meest voorname inderdaad. Zover was ik nog niet, ik was nu nog bij Cheri Cheri Lady en Stolen Dance.quote:Op donderdag 4 januari 2024 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pia Zadora lijkt me wel een potentiele TikTokker ja
Is er al een topic voor de mex2000?quote:Op donderdag 4 januari 2024 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, zo af en toe staat er wel gedateerde meuk in inderdaad
Is Pearly Spencer?quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is er al een topic voor de mex2000?
Kim Lianquote:
quote:
Zo gek is When The Rain Begins To Fall niet toch? Stond in februari nog op 240 in de eigen 80s lijst van Radio 2 (terwijl er meer dan 400 platen uit de 80s in de Top 2000 geraken) en staat al jaren prima halverwege genoteerd in de Q Top 1000. Naar mijn weten heeft het weinig tot niets met Tiktok te maken en alles met 'populaire 80s sound' die binnenkort makkelijk terug kan keren in de Top 2000.quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is wel de meest voorname inderdaad.
En die andere twee? Cheri Cheri Lady en Stolen Dance? Ik kan me van die laatste maar lastig voorstellen dat die al 8 jaar stabiel rond 2300 staat, dat moet haast wel hernieuwde aandacht zijn toch?quote:Op donderdag 4 januari 2024 16:11 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Zo gek is When The Rain Begins To Fall niet toch? Stond in februari nog op 240 in de eigen 80s lijst van Radio 2 (terwijl er meer dan 400 platen uit de 80s in de Top 2000 geraken) en staat al jaren prima halverwege genoteerd in de Q Top 1000. Naar mijn weten heeft het weinig tot niets met Tiktok te maken en alles met 'populaire 80s sound' die binnenkort makkelijk terug kan keren in de Top 2000.
Al gezien.quote:
In tegenstelling tot vele andere Fok-favourites staat er nog 1 op de keuzelijst ook.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:45 schreef peaceman het volgende:
Wel tof dat Fleet Foxes nog even langs kwam in a gogo. Die mogen er best in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |