SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betekent het feit dat moeder dat weet iets?quote:Op maandag 1 januari 2024 09:31 schreef cinsan het volgende:
las op fb , daar had de moeder van regna gezegd dat er vorige week de knock outs en finale gespeeld is , dus al het goed komt dat deze week op tv
vraag ik me ook af , vroeg haar of ze wist wie eruit was en ton had gewonnen , wist ze nietquote:Op maandag 1 januari 2024 10:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Betekent het feit dat moeder dat weet iets?
Regna thuis?
Klopt! Al zullen ze het wel weer over de hele week spreiden.quote:Op maandag 1 januari 2024 09:31 schreef cinsan het volgende:
las op fb , daar had de moeder van regna gezegd dat er vorige week de knock outs en finale gespeeld is , dus al het goed komt dat deze week op tv
Eduardo kreeg het als ‘kerstcadeautje’ die Regna onder de boom had uitgepakt en voorgelezen. De rest is eigen keus geweest.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:20 schreef ThijsTH het volgende:
Waarom mochten sommige bewoners (Casper, Melanie, Eduardo etc.) wel familie op bezoek maar anderen zoals Donna niet eigenlijk? Daar snap ik vrij weinig van....
dacht vorige week keer de nieuwe erin , vlak nadat de winnares van de ton weg was dus op dezelfde dagquote:Op maandag 1 januari 2024 12:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Klopt! Al zullen ze het wel weer over de hele week spreiden.
Afgelopen woensdag is er nog een spel gespeeld geloof ik, dat zien we vanavond. Donderdag waren de knock-outs, dat zien we waarschijnlijk di+wo, en vrijdag was de finale, die zien we dan wss do+vr.
En vandaag nieuwe mensen in het huis die we dan volgende week maandag pas zien.
Hoef ik de hele week niet te kijken.quote:
sorru wist niet hoe ik het in spoiler moest zetten , haal het wegquote:Op maandag 1 januari 2024 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoef ik de hele week niet te kijken.
Volgens mij was dat niet dezelfde dag, maar we zullen er nog wel achter komenquote:Op maandag 1 januari 2024 14:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
dacht vorige week keer de nieuwe erin , vlak nadat de winnares van de ton weg was dus op dezelfde dag
Ik zou iig niks zomaar delen dat niet uit te rekenen is op basis van de planning van het programma, vorige maand ging het ook zo in deze einddagen, dus 1+1=2quote:Op maandag 1 januari 2024 14:19 schreef cinsan het volgende:
@:moira, u weet het zo goed wat er allemaal gaat gebeuren deze wee, is de persoon die in de bondgenoten zit of zat en u kent dan al thuis , anders kan u niet zulke info hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |