quote:Op zondag 31 december 2023 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Beste mensen en ander gespuis,
Het was weer een beleving![]()
Ik zie sommige van jullie over 2 weken
Voor de rest hoop ik dat iedereen een leuke agenda heeft uitgezocht voor het nieuwe jaar om het te vullen met leuke, mooie en positieve dingen.![]()
Afscheid nemen bestáát dan ook helemaal niet.quote:Op zondag 31 december 2023 21:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb geen afscheid durven nemen......
Die CD heb ik dus.quote:
Mex is ook weg voor de periode 1 t/m 31quote:Op zondag 31 december 2023 21:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Periode 25e-31e ga ik je sowieso al niet meer inhalen
maar die was niet van '77quote:
Fijne avondquote:Op zondag 31 december 2023 21:21 schreef MatthijsDJ het volgende:
Hier ook tijd om te gaan, meelezen en later posten was leuk!
Tot de volgende!
Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!quote:Op zondag 31 december 2023 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor de rest hoop ik dat iedereen een leuke agenda heeft uitgezocht voor het nieuwe jaar om het te vullen met leuke, mooie en positieve dingen.![]()
quote:Op zondag 31 december 2023 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaren 90. Telekids periode.quote:
Dat is @Dagoduck die je buitenspel probeert te zetten denk ik.quote:Op zondag 31 december 2023 21:23 schreef Isorden het volgende:
verdomme volgens mij begint de hachee nu al te werken![]()
![]()
![]()
Zit mezelf hier bijna te vergassen
Hij was eerst 7 januari, maar toen konden er een aantal niet. Maar nu kan niemand de 14quote:Op zondag 31 december 2023 21:23 schreef Evenstar het volgende:
... en doe die meet even op een andere datum volgende keer zodat @:viv en ik ook kunnen komen
Ja echt he?quote:
jullie hebben wel een slaapkamer toch?quote:Op zondag 31 december 2023 21:23 schreef Evenstar het volgende:
... en doe die meet even op een andere datum volgende keer zodat @:viv en ik ook kunnen komen
Nee dit is pure zelf sabotagequote:Op zondag 31 december 2023 21:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is @:Dagoduck die je buitenspel probeert te zetten denk ik.
Ik ontken alles.quote:Op zondag 31 december 2023 21:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is @:Dagoduck die je buitenspel probeert te zetten denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |