streept dagoduck door als serieus te nemen user van fokquote:
Voor Danny Vera Godquote:Op zondag 31 december 2023 20:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom heeft men destijds Zeeland gered?
Ik vind Het Is Al Laat Toch dan wel beter. Dit is ook geen drama, maar ook gewoon niet echt.. boeiend.quote:Op zondag 31 december 2023 20:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit is dan in ieder geval nog wel de beste Nederlandstalige Racoon, denk ik
Maar nog steeds: Nederlandstalige Racoon
En toch vond ik die Engelstalige KUFFER bij SR destijds nog beterquote:Op zondag 31 december 2023 20:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit is dan in ieder geval nog wel de beste Nederlandstalige Racoon, denk ik
Maar nog steeds: Nederlandstalige Racoon
Alleen het reffrein hoor, de rest ken ik niet.quote:Op zondag 31 december 2023 20:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
streept dagoduck door als serieus te nemen user van fok
De enige keer dat Telegraaf iets goed brengtquote:Op zondag 31 december 2023 20:15 schreef Szura het volgende:
Nog 4 te gaan tot m’n nr 1
Klein kwartiertje Knopfler-GENOT
Nou ja, in de Top 2000 van Radio Malawi zal het niet voorkomen.quote:Op zondag 31 december 2023 20:16 schreef Zorro het volgende:
Wat je er ook van vindt, je kan toch niet beweren dat dit een van de 50 beste liedjes ooit is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Nou dat zal ze lerenquote:Op zondag 31 december 2023 20:16 schreef MatthijsDJ het volgende:
Redelijk gelovige schoonouders lopen precies binnen tijdens Killing of the name of en Imagine....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |