quote:Op zondag 31 december 2023 20:02 schreef BillDauterive het volgende:
Lieve mensen,
Voor mij wordt het ook tijd om te gaan. Bedankt voor alle gezelligheid de afgelopen week. Het deed me goed om veel bekende gezichten weer te zien. Ik vond het fijn dat we hier in de topics zoveel gedeeld hebben.
Fijne jaarwisseling, geniet nog van de top 2000 en tot op de meet over een paar weken, tot ergens anders op fok of tot volgend jaar in de top 2000 editie 2024-topics
Dezelfde nog steedsquote:Op zondag 31 december 2023 20:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuke meid in de playback plek
Titel van je sekstapequote:Op zondag 31 december 2023 20:06 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dit is gewoon van voor tot achter ZA-LIG
Die ging ook uit haar dak bij Linkin Park netquote:Op zondag 31 december 2023 20:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuke meid in de playback plek
Ja echt hè?quote:
Er hangen schermenquote:Op zondag 31 december 2023 20:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Weer een playbackmeisje die zowaar de tekst lijkt te kennen
quote:Op zondag 31 december 2023 20:02 schreef BillDauterive het volgende:
Lieve mensen,
Voor mij wordt het ook tijd om te gaan. Bedankt voor alle gezelligheid de afgelopen week. Het deed me goed om veel bekende gezichten weer te zien. Ik vond het fijn dat we hier in de topics zoveel gedeeld hebben.
Fijne jaarwisseling, geniet nog van de top 2000 en tot op de meet over een paar weken, tot ergens anders op fok of tot volgend jaar in de top 2000 editie 2024-topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |