Als zij geboren is met inderdaad kenmerken van beide geslachtsdelen dan is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
wat een lekker conservatieve opvatting weer. Neem nou alleen al Raven van Dorst als voorbeeld. Het is niet echt een vrouw, maar ook geen man, daar is iedereen het toch over eens? Dan is een X / non-binair zijn toch prima?
Dat is ze dus inderdaad.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:11 schreef sherezade het volgende:
[..]
Als zij geboren is met inderdaad kenmerken van beide geslachtsdelen dan is het een ander verhaal.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is ze dus inderdaad.
Ah oké was ik niet echt van op de hoogte hoe dat precies zat.
Verder tof mens en waardeer haar humor enorm.
Ah nou doe ik het weer 😵💫 ik zeg haar....
En dat is precies waar ik steeds tegen aan loop iedere keer, ik weet gewoon niet meer welke verwijzing ik moet gebruiken.
Haar/hem,het
Raven.
Punt is vooral dat jij wel even voor een ander bepaalt dat het dan "een ander verhaal" is.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:11 schreef sherezade het volgende:
[..]
Als zij geboren is met inderdaad kenmerken van beide geslachtsdelen dan is het een ander verhaal.
Maar als jij bijvoorbeeld gewoon met een mannelijk geslachtsdeel bent geboren maar je voelt je vrouw, in de meerderheid of als een skippybal dan ben je zeer in de war.
Mag iedereen zelf weten en van mij mogen ze denken of voelen wat diegene wilt.
Maar ik hou me er niet mee bezig en laat die gekkigheid volledig aan me voorbij gaan.
Als jij dat dan weer een conservatieve opmerking vindt mag je dat helemaal zelf weten.
Je moet eens je grote mond houden, ik bepaal heel goed voor mezelf wat ik wel en niet zeg en daar heb jij geen klote mee te maken want dat laat ik niet door jou bepalen voor mij dus wie de f denk jij wel niet wie jij bent.???!!quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Punt is vooral dat jij wel even voor een ander bepaalt dat het dan "een ander verhaal" is.
Wie de F denk je dan wel niet dat je bent, dat het aan jou is om goed of af te keuren wie een bepaalde persoonsvorm wel of niet mag gebruiken.
Van Raven is toen een meisje gemaakt, maar ze heeft fysiek dus weinig "bewijsmateriaal" meer dat ze hermafrodiet geboren is.
De fucking Sherezades van deze wereld denken echter wel even te bepalen dat het in het geval van Raven "mag" of niet, omdat het dan een "ander verhaal" is.
Dus als iedereen jou 'hem', 'hen' of 'het' zou noemen, raakt het jou niet? Terwijl jij je misschien wel 'haar' voelt?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
Je moet eens je grote mond houden, ik bepaal heel goed voor mezelf wat ik wel en niet zeg en daar heb jij geen klote mee te maken want dat laat ik niet door jou bepalen voor mij dus wie de f denk jij wel niet wie jij bent.???!!
Ik doe niet mee aan die onzin, ik ben niet van plan om bij ieder persoon die ik tegen kom waarvan het mij niet duidelijk is of het een man of vrouw is om mij 10 minuten van te voren het hoofd te breken over welke persoonsvorm ik moet gaan gebruiken.
Prima als jij dat wel doet,maar zo heeft ieder zijn eigen mening en het recht op zijn eigen manier ermee om te gaan,ik hou me er niet aan op.
Dat betekend verder ook niet dat ik enige haat of ook maar iets tegen heb maar ik geloof allemaal niet in die onzin en wat jij er allemaal van vindt zal me echt een worst wezen.
Twee exen die bij elkaar komen, waarvan één alcoholist. Dat moet een feestje zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:26 schreef Aventura het volgende:
Het zou niet goed gaan met Bennifer
https://www.vulture.com/a(...)-divorce-rumors.html
Dit huwelijk was al gedoemd om te mislukken.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:26 schreef Aventura het volgende:
Het zou niet goed gaan met Bennifer
https://www.vulture.com/a(...)-divorce-rumors.html
https://www.telegraaf.nl/(...)teeds-gelukkig-samenquote:Dakota Johnson ontkent geruchten over verbreken verloving met Chris Martin: ’Nog steeds gelukkig samen’
Dakota Johnson ontkent dat zij en Chris Martin hun verloving hebben verbroken. Tegenover Amerikaanse media als TMZ en UsWeekly zegt een woordvoerder van de 34-jarige actrice dat het stel nog bij elkaar is.
De Britse tabloid Daily Mail meldde vrijdag dat Johnson en Martin niet meer samen zijn. De krant baseerde zich op een bron dichtbij de actrice en de Coldplay-zanger.
Een woordvoerder van Johnson zegt dat die verhalen ’niet waar zijn’. „Ze zijn nog steeds gelukkig samen.” Johnson en Martin vonden de liefde bij elkaar in 2017. Het stel is inmiddels verloofd. Ze laten zich bijna nooit uit over hun privéleven.
13 jaarquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:53 schreef vencodark het volgende:
Voor mijn gevoel schelen die echt 25 jaar ofzo maar leeftijden niet gecheckt.
Ik dacht nog dat hij met Palthrow wasquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:53 schreef vencodark het volgende:
Voor mijn gevoel schelen die echt 25 jaar ofzo maar leeftijden niet gecheckt.
Zijn blijkbaar al 10 jaar uit elkaar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik dacht nog dat hij met Palthrow was
Haha, ik ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik dacht nog dat hij met Palthrow was
Ik weet niet veel op dit gebied maar dit dus welquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zijn blijkbaar al 10 jaar uit elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |