Je bent nooit alleen hier...quote:
Er wordt geen Evergreen genoemd in deze opsomming. Dit kan niet.quote:Op zondag 31 december 2023 18:07 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Het was door het tijdsverschil en privé-omstandigheden een wat merkwaardige Top 2000-beleving. Maar het was op de momenten dat ik de gelegenheid had om te luisteren wel het vertrouwde warme bad en een leuke afleiding, en zelfs om 4-5 uur ‘s ochtends hangen er hier gelukkig fanatiekelingen rond!
De rest van de lijst hoop ik later in dit nieuwe jaar in vergelijkbare volgorde nog weleens te horen. Ik kan jullie ook allemaal aanraden snel naar 2024 te komen. We hebben hier een EK Voetbal, een ESF in Zweden, een nieuw seizoen WIDM/De Mol, Olympische Spelen, een nieuwe Top 2000, noem maar op. Kom erbij om het ook mee te maken, zou ik zeggen!
Ga wel later op de avond cabaret kijken, ook dat is traditie.quote:
Het is z'n allerbeste Philquote:Op zondag 31 december 2023 18:09 schreef Isorden het volgende:
Er schijnt een leuke drum Phil in dit volgende nummer te zitten
Fijn dat je erbij kon zijn, Fred. We komen elkaar vast nog wel ergens tegen voor de nieuwe top 2000 begintquote:Op zondag 31 december 2023 18:07 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Het was door het tijdsverschil en privé-omstandigheden een wat merkwaardige Top 2000-beleving. Maar het was op de momenten dat ik de gelegenheid had om te luisteren wel het vertrouwde warme bad en een leuke afleiding, en zelfs om 4-5 uur ‘s ochtends hangen er hier gelukkig fanatiekelingen rond!
De rest van de lijst hoop ik later in dit nieuwe jaar in vergelijkbare volgorde nog weleens te horen. Ik kan jullie ook allemaal aanraden snel naar 2024 te komen. We hebben hier een EK Voetbal, een ESF in Zweden, een nieuw seizoen WIDM/De Mol, Olympische Spelen, een nieuwe Top 2000, noem maar op. Kom erbij om het ook mee te maken, zou ik zeggen!
Ben benieuwd hoe hij is. Ik ken 'm niet.quote:Op zondag 31 december 2023 18:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga wel later op de avond cabaret kijken, ook dat is traditie.
quote:Op zondag 31 december 2023 18:11 schreef essnhills het volgende:
Liefjes,
Het was mij weer een waar genoegen.
Gelukkig kon ik dit jaar alweer een stuk meer meedoen met alle gezelligheid hier
Ik ga nog even een dutje doen voordat de visite komt. Veel plezier nog even hier.
En allemaal een fijne en veilige jaarwisseling
Fijne jaarwisseling, op een gezond 2024quote:Op zondag 31 december 2023 18:11 schreef essnhills het volgende:
Liefjes,
Gelukkig kon ik dit jaar alweer een stuk meer meedoen met alle gezelligheid hier
Ik ga nog even een dutje doen voordat de visite komt. Veel plezier nog even hier.
Ciao en knap ze op hè!quote:Op zondag 31 december 2023 18:11 schreef essnhills het volgende:
Liefjes,
Eerst Phil te lang wachtenquote:Op zondag 31 december 2023 18:09 schreef Isorden het volgende:
Er schijnt een leuke drum Phil in dit volgende nummer te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |