Er is veel op gestemdquote:Op zondag 31 december 2023 18:06 schreef Zorro het volgende:
Hoe is dit niet een eerste dag plaat of zo?
yupquote:Op zondag 31 december 2023 18:04 schreef houdjemond het volgende:
Zijn er mensen die gewoon thuis blijven vanavond?
Neuh, dit mag wel wisselen met het veel mooiere Stan.quote:
Ach, maar natuurlijk. En we zijn in Nederland, weet je wel, dat smakeloze land.quote:
Capuchon op allesquote:Op zondag 31 december 2023 18:06 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Wat gaan we allemaal goed op die spaghetti van mama
Op een paar keer vakantie en drie keer bij vrienden van mijn ouders in mijn jeugd na altijd thuis geweest.quote:Op zondag 31 december 2023 18:04 schreef houdjemond het volgende:
Mij niet. Georgequote:Op zondag 31 december 2023 18:03 schreef Zorro het volgende:
Waarom mensen de versie met Sjors hoger zetten dan het origineel is mij een raadsel.
Ik ga dit jaar weer langs bij familie, da's vergeleken met het pre-covid tijdperk bijna hetzelfde voor mijquote:Op zondag 31 december 2023 18:04 schreef houdjemond het volgende:
Sowieso, wel wat roestig.quote:
Kloptquote:
quote:Op zondag 31 december 2023 18:07 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Het was door het tijdsverschil en privé-omstandigheden een wat merkwaardige Top 2000-beleving. Maar het was op de momenten dat ik de gelegenheid had om te luisteren wel het vertrouwde warme bad en een leuke afleiding, en zelfs om 4-5 uur ‘s ochtends hangen er hier gelukkig fanatiekelingen rond!
De rest van de lijst hoop ik later in dit nieuwe jaar in vergelijkbare volgorde nog weleens te horen. Ik kan jullie ook allemaal aanraden snel naar 2024 te komen. We hebben hier een EK Voetbal, een ESF in Zweden, een nieuw seizoen WIDM/De Mol, Olympische Spelen, een nieuwe Top 2000, noem maar op. Kom erbij om het ook mee te maken, zou ik zeggen!
Jaquote:Op zondag 31 december 2023 18:04 schreef houdjemond het volgende:
Hele fijne jaarwisseling!quote:Op zondag 31 december 2023 18:07 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Het was door het tijdsverschil en privé-omstandigheden een wat merkwaardige Top 2000-beleving. Maar het was op de momenten dat ik de gelegenheid had om te luisteren wel het vertrouwde warme bad en een leuke afleiding, en zelfs om 4-5 uur ‘s ochtends hangen er hier gelukkig fanatiekelingen rond!
De rest van de lijst hoop ik later in dit nieuwe jaar in vergelijkbare volgorde nog weleens te horen. Ik kan jullie ook allemaal aanraden snel naar 2024 te komen. We hebben hier een EK Voetbal, een ESF in Zweden, een nieuw seizoen WIDM/De Mol, Olympische Spelen, een nieuwe Top 2000, noem maar op. Kom erbij om het ook mee te maken, zou ik zeggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |