ik heb een lego boom... en vertik t om die uit elkaar te halenquote:Op zondag 31 december 2023 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel in de keuken een lichtsnoer hangen met ballen eraan. Die laat ik wel nog even hangen anders wordt het zo donker
Ook niet een nummer waar ik vaak dingen over lees of mensen het over hebben eigenlijk.quote:Op zondag 31 december 2023 17:40 schreef Ama het volgende:
Durf eigenlijk niet te zeggen dat ik dit niet ken.
Hier voorlopig droog en ZW4 rond middernachtquote:Op zondag 31 december 2023 17:40 schreef Koen66 het volgende:
ik ga ook maar wat vroeger vuurwerk afsteken, na 0:00 wordt het baggerweer weer
Tip: zeg het dan maar niet.quote:Op zondag 31 december 2023 17:40 schreef Ama het volgende:
Durf eigenlijk niet te zeggen dat ik dit niet ken.
Schande dat het niet in de top 50 staat jaquote:
De muzikale educatie schort nogal onder de jeugdquote:
Dag 1: spullen naar beneden gebrachtquote:Op zondag 31 december 2023 17:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
In hoeveel etappes heb je hem opgezet?
Iedereen haalt de verlichting in en rond huis ook meteen weer weg eind december/begin januariquote:Op zondag 31 december 2023 17:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sowieso is januari een nare donkere maand die veel te lang duurt. Al t licht wordt in december gepropt en dan ligt iedereen in januari collectief uit te buiken
dit is achter de schermen bij radio 2 waar de top2000 uitgezonden wordtquote:Op zondag 31 december 2023 17:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je and.streams?
is zoveel cams
wegen safety?
Coolquote:Op zondag 31 december 2023 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een lego boom... en vertik t om die uit elkaar te halen
wil alleen nog een grotere want deze is ietwat klein in het grote windlicht
Pianootje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |