Niet dat dat iets uit maakt in Engeland. Totale willekeur of je een penalty krijgt of niet.quote:Op maandag 1 januari 2024 22:57 schreef Montagui het volgende:
Was gewoon een terechte penalty, stelletje zuurkoppen. #YNWA
Dat is in NL toch niet anders?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
Niet dat dat iets uit maakt in Engeland. Totale willekeur of je een penalty krijgt of niet.
de saoedis weer blij.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:01 schreef tong80 het volgende:
Newcastle met 0-3 gewonnen. Zwaar verdiend.
Ja, money rules. Verrassingen worden steeds schaatser. Leicester was de laatste vrees ik.quote:
Heerlijk om niet naar die brakke stream van Viaplay te hoeven kijken.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:10 schreef T3hTommay het volgende:
Gelukkig wordt dit ook op BBC1 uitgezonden.
je moeder voelde zich ook vannacht cool met bbc bij haar thuisquote:Op zondag 7 januari 2024 17:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankje, ik voel me ook enorm cool met die BBC letters bovenaan mijn beeldbuis.
Heb je weer gedronken, Tjacka?quote:Op zondag 7 januari 2024 17:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je moeder voelde zich ook vannacht cool met bbc bij haar thuis
Kijk gewoon naar de BBC.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Arsenal won in 1945 de Cup met sterspeler dronken Ian Fucker die ook speelde voor Chester City met Piet Wiekens die scoorde voor NEC , Volendam en NAC .
Overigens scoorde Gakpo ook op nieuwjaarsdag net als vorig jaar toen hij nog met PSV bij Arsenal speelde.
Het is heel moeilijk voor Albert om commentaar op de wedstrijd zelf te geven.
Hahaha!quote:Op zondag 7 januari 2024 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De tieten van je moeder vannacht. @:tjacka
Ik zat het net op te zoeken.quote:
Akkoordquote:Op zondag 7 januari 2024 18:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.mirror.co.uk/(...)eplay-rules-31797330
5e ronde replay is recent geschrapt toch? Deze zullen ook niet lang meer blijven denk ik.quote:Op zondag 7 januari 2024 19:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zat het net op te zoeken.
Derde en vierde ronde is replay, rondes daarna verlengen.
Dit is derde ronde.
Het was juist overal geschrapt, het is net weer terug dit jaarquote:Op zondag 7 januari 2024 19:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
5e ronde replay is recent geschrapt toch? Deze zullen ook niet lang meer blijven denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |