quote:Op zondag 31 december 2023 17:06 schreef ok01 het volgende:
Ik moet helaas ook afscheid van jullie gaan nemen, hoewel ik vast nog wel eens langskom vanavond.
In ieder bedankt weer voor alle gezelligheid afgelopen week! Het gezeik op Gijs, Van Inkelen en de slechte grappen vormen altijd het lichtpunt van december voor mij.
Fijne jaarwisseling legendarische fokkers, god knows what I'd do without you
With or without youquote:Op zondag 31 december 2023 17:06 schreef ok01 het volgende:
Ik moet helaas ook afscheid van jullie gaan nemen, hoewel ik vast nog wel eens langskom vanavond.
In ieder bedankt weer voor alle gezelligheid afgelopen week! Het gezeik op Gijs, Van Inkelen en de slechte grappen vormen altijd het lichtpunt van december voor mij.
Beste wensen, en hopen dat 2024 een jaar van herstel mag zijn op medisch vlakquote:Op zondag 31 december 2023 17:06 schreef ok01 het volgende:
Dat gaat dit jaar niet meer lukken denk ik.quote:Op zondag 31 december 2023 17:09 schreef Gretzl het volgende:
Vrij bizar hoeveel topics we vorig jaar na 17:00 nog volgeluld hebben
acht de kans idd kleinquote:Op zondag 31 december 2023 17:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat gaat dit jaar niet meer lukken denk ik.
Dit.Ben nu ook wel wat vaker weg van t scherm, neem t niet te persoonlijk op.quote:Op zondag 31 december 2023 17:10 schreef houdjemond het volgende:
Sorry als ik iemand gemist heb trouwens, allemaal fijne dingen![]()
Onderschat mij niet.quote:Op zondag 31 december 2023 17:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog wel de rest van avond een radio in de buurt heb (zo was het althans vorig jaar ook). Dus zal zo nu en dan ook wel blijven posten, ondanks dat ik zo alvast m'n wensen doequote:Op zondag 31 december 2023 17:09 schreef Koen66 het volgende:
ik kom vanavond hooguit ook af en toe mobiel langsfietsen. Laatste uren hoor ik sowieso traditioneel geen T2000
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 31 december 2023 17:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
^ helemaal dezequote:Op zondag 31 december 2023 17:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit.Ben nu ook wel wat vaker weg van t scherm, neem t niet te persoonlijk op.
I love you all.
Dadelijk val he rond 22:00/23:00 in slaap.quote:
Maakt toch ook niet uit? Ik vind het een leuk topic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |