Ik heb een bril voor ver af. Dus kan ik niet heel ver zien. Zeker niet zonder die bril...quote:
quote:Op zondag 31 december 2023 14:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ik krijg hier toch wat traantjes van
Ik heb een bril zonder sterkte en kan prima ver zienquote:Op zondag 31 december 2023 14:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een bril voor ver af. Dus kan ik niet heel ver zien. Zeker niet zonder die bril...
Jij ook fijne jaarwisselingquote:Op zondag 31 december 2023 14:45 schreef patat het volgende:
Zal vandaag niet zoveel posten, maar wil jullie wel bedanken voor de gezellige Top 2000![]()
Hele fijne jaarwisseling allemaal en voor ieder een mooi 2024 toegewenst alvast!!
Fijne jaarwisselingquote:Op zondag 31 december 2023 14:45 schreef patat het volgende:
Zal vandaag niet zoveel posten, maar wil jullie wel bedanken voor de gezellige Top 2000![]()
Hele fijne jaarwisseling allemaal en voor ieder een mooi 2024 toegewenst alvast!!
Wauw!quote:
Fijne jaarwisseling!quote:Op zondag 31 december 2023 14:45 schreef patat het volgende:
Zag idd meer plekken waar het vrij hoog staat.quote:Op zondag 31 december 2023 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem best wel vet om te zien
Het niveau in de binnenhaven was alweer aardig gezakt t.o.v. eerder deze week. Nu de sluizen dicht zijn zie je dat wel.
Ook daar even gestaan. Scheelde wel behoorlijk, Markermeer is een cm of 20-25 hoger dan in de binnenhaven nu.
Maar in Enkhuizen en Hoorn zijn er kades ondergelopen
En het wordt het nog hoger
Dat tweede ben je volgens mij al. Dat eerste bij lange na niet..quote:
rokersfantoompijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |