Dit jaquote:Op zondag 31 december 2023 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel lekker en ik begrijp wel waarom het hier staat maar 2 dagen eerder had toch ook best gekund?
Komt zo wel heel dichtbijquote:Op zondag 31 december 2023 15:08 schreef essnhills het volgende:
De violiste van Son Mieux woont een paar huizen bij mijn broer en schoonzus vandaan
heb je t nu over ons?quote:Op zondag 31 december 2023 15:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt de mensen die bij de top 2000 de "Grappige" dingetjes tijdens liedjes bedenken moeten echt een andere baan gaan zoeken....
Komt wel dichtbij dan.quote:Op zondag 31 december 2023 15:08 schreef essnhills het volgende:
De violiste van Son Mieux woont een paar huizen bij mijn broer en schoonzus vandaan
Komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 31 december 2023 15:08 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2023 14:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Multicolor staat veel en veel te hoog.
Oei, ik log vast uitquote:Op zondag 31 december 2023 15:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt de mensen die bij de top 2000 de "Grappige" dingetjes tijdens liedjes bedenken moeten echt een andere baan gaan zoeken....
Al besprokenquote:
Veel plezier Deco!! Zie je in 2024quote:Op zondag 31 december 2023 14:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Weer genoten van Coldplay en hatertranen gedronken.
En daarmee neem ik afscheid van jullie voor dit jaar! Het was me weer een waar genoegen om de Top 2000 met jullie te vieren. Wij gaan zo naar België rijden maar ik zie jullie terug in 2024!
Oh, dat is er nog wel eentje voor op het lijstje artiesten die je niet je bed uit zou trappen @ok01quote:Op zondag 31 december 2023 15:08 schreef essnhills het volgende:
Je hebt ook overal n nk in :pquote:Op zondag 31 december 2023 15:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Veel plezier Deco!! Zie je in 2024![]()
NK Dominion 2024, daar gaan we sowieso werk van maken
Dit fragmentquote:Op zondag 31 december 2023 15:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat Multicolor idd zo belachelijk hoog staat. Whyyyy
Dat is een eind weg. Ciaoquote:Op zondag 31 december 2023 14:56 schreef DecoAoreste het volgende:
En daarmee neem ik afscheid van jullie voor dit jaar! Het was me weer een waar genoegen om de Top 2000 met jullie te vieren. Wij gaan zo naar België rijden maar ik zie jullie terug in 2024!
Ton Manders ook een optie?quote:Op zondag 31 december 2023 15:10 schreef Fred_B het volgende:
Son Mieux motten we naar het ESF sturen.
het was me een genoegen weer deco, fijne jaarwisselingquote:Op zondag 31 december 2023 14:56 schreef DecoAoreste het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |