BOuwjaar 1984quote:Op zondag 31 december 2023 11:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk ervaring.Ben ouder dan jij vermoed ik.
Of een goed boek lezen, weg van de mobiele schermen.quote:Op zondag 31 december 2023 11:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Een a Gogo kijken na het posten voor het slapen werkt dan goed trouwens
Nederland is een smakeloos landquote:Op zondag 31 december 2023 11:28 schreef peaceman het volgende:
ja ik heb de regen vaak zat gezien de afgelopen maanden
Suzie Qquote:Op zondag 31 december 2023 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Best een leuke CCR, maar dit kan ook wisselen met Fortunate Son of I Put a Spell On You
Rode deur zwart verven ook nogquote:Op zondag 31 december 2023 11:29 schreef tufkac het volgende:
[..]
Gimme Shelter komt toch nog, en Sympathy for the Devil?
Ja ik heb ook nooit helemaal begrepen waarom dit de populairste is in de lijst.quote:Op zondag 31 december 2023 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Best een leuke CCR, maar dit kan ook wisselen met Fortunate Son of I Put a Spell On You
Je hebt de hoogste notering nog niet eens genoemd gok ik zoquote:Op zondag 31 december 2023 11:29 schreef tufkac het volgende:
[..]
Zelfs met Sweet Hitchhiker of Keep on Chooglin'quote:Op zondag 31 december 2023 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat die song niet gecanceld is...quote:
En Paint it komma blackquote:Op zondag 31 december 2023 11:29 schreef tufkac het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 31 december 2023 11:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Heeft CCR eigenlijk slechte nummers?
YCAGWYW?quote:Op zondag 31 december 2023 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt de hoogste notering nog niet eens genoemd gok ik zo
Denk dat deze misschien iets toegankelijker is voor demensequote:Op zondag 31 december 2023 11:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nooit helemaal begrepen waarom dit de populairste is in de lijst.
Dat doe ik altijd voordat ik ga slapen. Hoe laat dan ook of waar ik ben. Dus ook op festivals.quote:Op zondag 31 december 2023 11:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Of een goed boek lezen, weg van de mobiele schermen.
die is gelukkig al geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |