Met blije Kategodinquote:Op zondag 31 december 2023 10:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
shiney happy people is vrolijker volgens de titel
Geen idee, ik heb wel eens wat cd's geluisterd en nooit gedacht dat ik daar nou zo veel behoefte aan had om die vaker te beluisterenquote:Op zondag 31 december 2023 10:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoeveel ken je er dan buiten de singles?
Ik ben gewoon hier hoorquote:Op zondag 31 december 2023 10:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik weet niet waar @:Isorden uithangt, misschien slaapt hij nu. Ik heb gisterenmiddag nog even geslapen, daarna niet meer
quote:Op zondag 31 december 2023 10:49 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga mee bezig houden met andere Oudjaarstradities, een goed uiteinde allemaal en nog veel luisterplezier
Niet toegewijd.quote:Op zondag 31 december 2023 10:48 schreef alopio het volgende:
Niemand die een pakje Mie naar het cafe mee heeft en het in de hoek zet
Gemiste kans
Goed uiteinde alvast pantzerwagenquote:Op zondag 31 december 2023 10:49 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga mee bezig houden met andere Oudjaarstradities, een goed uiteinde allemaal en nog veel luisterplezier
Kiek uut dat je geen bal tegen je smoel krijgtquote:Op zondag 31 december 2023 10:49 schreef PzKpfw het volgende:
Over grijs gedraaide plaatjes gesproken..quote:Op zondag 31 december 2023 10:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
shiney happy people is vrolijker volgens de titel
de parels staan op de elpees en zijn geen singlesquote:Op zondag 31 december 2023 10:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb wel eens wat cd's geluisterd en nooit gedacht dat ik daar nou zo veel behoefte aan had om die vaker te beluisteren
Veel plezierquote:Op zondag 31 december 2023 10:49 schreef PzKpfw het volgende:
Ja, ik bedoel qua melodie. Ik ben nu niet aandachtig naar de tekst aan het luisterenquote:
Have fun en alvast een fijne jaarwisselingquote:Op zondag 31 december 2023 10:49 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga me bezig houden met andere Oudjaarstradities, een goed uiteinde allemaal en nog veel luisterplezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |