Wat is er mis met ontspannen in een warm land zodat je goed tot rust kan komen?quote:Op zondag 31 december 2023 07:33 schreef Starhopper het volgende:
Wat is er mis mee als je met de feestdagen schoonouders bezoekt?
Ooh en hoe wil je daar per trein komen? En heeft hij ooit gezegd dat je nooit meer mag vliegen?
Deze man heeft ook in een gemiddeld weekje meer CO2 reductie bewerkstelligt dan de meeste Nederlanders in hun leven doen.quote:Op zondag 31 december 2023 08:04 schreef PzKpfw het volgende:
Deze man heeft nu al meer CO2 uitgestoten met z'n vluchtjes dan de meeste Nederlanders in hun hele leven zullen doen.
Naast dat dat gewoon z'n baan is vliegen de meeste mensen niet meerdere keren naar allerlei exotische oorden.quote:Op zondag 31 december 2023 08:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Deze man heeft ook in een gemiddeld weekje meer CO2 reductie bewerkstelligt dan de meeste Nederlanders in hun leven doen.
Ik vind dat Jetten zijn schoonfamilie mag bezoeken.
Het is niet normaal hoe iedereen de PVV / Wilders demoniseerd, maar die Kaag dat is zo’n heks!quote:Op zondag 31 december 2023 08:09 schreef Blastbeat het volgende:
Er zijn nogal wat mensen erg graag woedend.
Nou, we hebben iemand gevonden die niet consequent is hoor. En hij is nog van D66 ook. Pak 'm.
Wat heeft dit nou weer met Kaag of Wilders te maken?quote:Op zondag 31 december 2023 08:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het is niet normaal hoe iedereen de PVV / Wilders demoniseerd, maar die Kaag dat is zo’n heks!
Dat is hij niet eens. Hij is niet tegen vliegen maar wil het duurder maken. En die prijs mag je zelf ook betalen. En dan zijn tokkies ineens boos want dan dan hebben ze minder geld voor halve liters en vuurwerk.quote:Op zondag 31 december 2023 08:09 schreef Blastbeat het volgende:
Er zijn nogal wat mensen erg graag woedend.
Nou, we hebben iemand gevonden die niet consequent is hoor. En hij is nog van D66 ook. Pak 'm.
Ik ook.quote:Op zondag 31 december 2023 08:11 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind dat Jetten zijn schoonfamilie mag bezoeken.
Lees Blastbeat’s quote. Net als Blastbeat heb ik het idee dat veel mensen graag van leer trekken over D66’ers. Ik vond het grappig om dit even te koppelen met het feit dat veel mensen het onterecht vinden als er over Wilders van leer getrokken wordt.quote:Op zondag 31 december 2023 08:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou weer met Kaag of Wilders te maken?
Nou, ik neem aan dat hij het duurder wil maken zodat er minder gevlogen wordt.quote:Op zondag 31 december 2023 08:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is hij niet eens. Hij is niet tegen vliegen maar wil het duurder maken. En die prijs mag je zelf ook betalen. En dan zijn tokkies ineens boos want dan dan hebben ze minder geld voor halve liters en vuurwerk.
Dat klopt, want verder dan ‘hypocriet’ komen domme mensen niet.quote:Op zondag 31 december 2023 07:35 schreef Alpha0 het volgende:
Had accijns op kerosine gebruikt om op gedrag te sturen. Nu kunnen mensen je altijd pakken op “wij mogen niet vliegen maar zelf vlieg je wel vuile hypocriet “.
Het is sowieso al een mooie man/ mooi stel toch? Mooie foto inderdaad.quote:Op zondag 31 december 2023 08:17 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar nogmaals die foto!
Ik heb nog nooit iemand op deze manier gebruik zien maken van zonlicht door een hoed voor een foto.
Het zal wel een lucky shot zijn geweest. Erg mooi, en bijna topic waardig
Wat niet betekent dat je nooit meer mag vliegen.quote:Op zondag 31 december 2023 08:18 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat hij het duurder wil maken zodat er minder gevlogen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |