Dago weet alles.quote:Op zondag 31 december 2023 04:52 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Hahahaha, ja hoor, hij wel.
Dat mag ook gewoon, m'n twitter is openbaar.quote:Op zondag 31 december 2023 04:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu weet ik wel wie jij bent op twitter![]()
Zolang je maar op tijd weer klaarwakker bent voor TayTayquote:Op zondag 31 december 2023 04:47 schreef mario390 het volgende:
ik ben om 4 00 op mijn
stoel ingeslapen
Ja maar ik doe er eigenlijk niets mee, beetje raketten volgen op Xquote:Op zondag 31 december 2023 04:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat mag ook gewoon, m'n twitter is openbaar.
Heb je ook een account?
Dat is gewoon een andere user. Overigens heet ik Piebe-Guido, geen Piebe. Ik vind het niet zo leuk wanneer mensen mij Piebe noemen. Maar ja, er zijn zoveel mensen die mij Piebe noemenquote:Op zondag 31 december 2023 04:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maar wie is deze Piebe dan? Geen dubbelaccount?
Voordat ik jou ging volgen op Twitter kende ik niemand met dezelfde voornaam.
Ik gebruik het eigenlijk ook vrijwel alleen voor muziek en een beetje voetbal. Politiek is beter om ver weg van te blijven.quote:Op zondag 31 december 2023 04:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar ik doe er eigenlijk niets mee, beetje raketten volgen op X
Wat is je openingszin?quote:Op zondag 31 december 2023 04:55 schreef Dagoduck het volgende:
Zit samen met een meid uit GALAPAGOS OP EEN KRUK
Goed om te onthouden, dan zal ik je volledige naam voortaan gebruikenquote:Op zondag 31 december 2023 04:54 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een andere user. Overigens heet ik Piebe-Guido, geen Piebe. Ik vind het niet zo leuk wanneer mensen mij Piebe noemen. Maar ja, er zijn zoveel mensen die mij Piebe noemen. Piebe is een Friese naam. Er zijn volgens mij ongeveer 200 mannen die Piebe heten.
HERE COMES JOHNNYquote:
Uiteraard is PG acceptabel! Da's veel beter als je een beetje lui bent.quote:Op zondag 31 december 2023 04:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Goed om te onthouden, dan zal ik je volledige naam voortaan gebruikenIk ben met voornamen een beetje lui soms, als ik kan afkorten doe ik dat.
Is PG wel acceptabel?
Een van deze misschien @Dagoduck?quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 13:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Verkeerde been als leste dat giet alvast goed.
Wat een openingszin
quote:Op donderdag 28 december 2023 13:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Toen dit nummer in de kroeg gedraaid werd heb ik ooit de openingszin "Ik zie de romantiek van een zandkasteel bouwen niet zo in jij?" gebruikt, was geen succes. Haar antwoord was iets in de trant van waar de fuck heb je het over kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |