Wat vind je van Meatloaf?quote:Op zondag 31 december 2023 04:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als dit de songtekst van een ander nummer was geweest had ik t waarschijnlijk oprecht prachtig gevonden. Met de boodschap is niks mis an zich
Ik zal verder m'n mond houden, want ben vast de enige hater nu
Nog nooit gegetenquote:Op zondag 31 december 2023 04:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wat vind je van Meatloaf?
In een ander jaar zou ik wellicht nu m'n Ajax-shirt aantrekken en wel in de zoom willen voor Three Little Birds, maar dat lijkt me na 2023 en niet al te best ideequote:Op zondag 31 december 2023 04:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ze zullen toch niet nog maar +- 20 mensen hebben om de krukken te vullen.
De eckte doen het dan juist hèquote:Op zondag 31 december 2023 04:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In een ander jaar zou ik wellicht nu m'n Ajax-shirt aantrekken en wel in de zoom willen voor Three Little Birds, maar dat lijkt me na 2023 en niet al te best idee![]()
Ik heb geen Ajaxmeukquote:Op zondag 31 december 2023 04:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In een ander jaar zou ik wellicht nu m'n Ajax-shirt aantrekken en wel in de zoom willen voor Three Little Birds, maar dat lijkt me na 2023 en niet al te best idee![]()
Ben je niet trots op jouw cluppie?quote:Op zondag 31 december 2023 04:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nu juist doen.quote:Op zondag 31 december 2023 04:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Az Yet?quote:Op zondag 31 december 2023 04:38 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij heb ik 2 jaar terug nog wel eens AZ-sjaal van de muur gehaald voor ene of ander nummer.
Die laatste met hyper Desiree is helemaal goed geluktquote:
Er zullen vast een paar anderen zometeen op hetzelfde idee komen. Ben vast ook te laat nuquote:
Ze is idd niet echt dansbaarquote:Op zondag 31 december 2023 04:38 schreef Dagoduck het volgende:
Die dj is een beetje houterig, maar ze bedoelt het goed.
Als je linksonder klikt op deelnemen aan audio wel.quote:Op zondag 31 december 2023 04:37 schreef Dagoduck het volgende:
@:hole1988 heb jij geluid uit je 'kruk'?
Nee, ik schaam me oprecht kapotquote:
Desiree heeft wel een fijne stemquote:Op zondag 31 december 2023 04:38 schreef Dagoduck het volgende:
Die dj is een beetje houterig, maar ze bedoelt het goed.
Naja, soms als ze me aan een kruk toevoegen hoor ik wel geluid en soms niet.quote:Op zondag 31 december 2023 04:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als je linksonder klikt op deelnemen aan audio wel.
quote:Op zondag 31 december 2023 04:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, ik schaam me oprecht kapot![]()
![]()
![]()
Ik tweette dit gisteren
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |