Tering .. en bedankt!quote:Op zondag 31 december 2023 01:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beffen on the grass
Na deze post hoort iedereen dit
INSIDE MICHELLE I WAIT AND BLEEDquote:Op zondag 31 december 2023 01:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
I push my fingers into my eeeeeeeeeeeeeeeyez
wut?quote:
ik ken het niet in ieder gevlaquote:Op zondag 31 december 2023 01:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
wut?
Wil je zeggen dat dit beter is dan Schism
Niet dat 90% van NL ooit heeft gehoord van Schism ...
Nee, ik vond het grappig omdat het nooit in de lijst heeft gestaan.quote:Op zondag 31 december 2023 01:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
wut?
Gatverdamme DAT BEDOELDE IK NIET.quote:
Zo wordt het wel uitgesproken jaquote:
proost kerel !quote:Op zondag 31 december 2023 02:01 schreef BillDauterive het volgende:
Visite is weg! Hij liet nog 2 schutters pilsjes achter.
Gatver
Dat is geen visite.quote:Op zondag 31 december 2023 02:01 schreef BillDauterive het volgende:
Visite is weg! Hij liet nog 2 schutters pilsjes achter.
Gatver
Zet het op je lijstje voor na de Top2000.quote:
Ik zal de clip maar niet posten want die is.. heel raar.quote:Op zondag 31 december 2023 01:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
wut?
Schism is sowieso wel beter dan 90% van de huidige metaalplaten in de Top 2000. Dus doe die er maar in ipv de 11e Metallicaquote:Op zondag 31 december 2023 01:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
wut?
Nee Greatest Show on Earth ook niej ... Kickstart My Heart ook niej ....War Pigs ook nietquote:Op zondag 31 december 2023 02:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik vond het grappig omdat het nooit in de lijst heeft gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |