Sleep well HLquote:Op zondag 31 december 2023 01:54 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ga hiermee ook naar bed, wekkertje gaat over 6 uur weer. Welterusten nachtbrakers van me, hopelijk zie ik jullie allemaal nog langskomen hier morgen en anders alvast een fijne en veilige jaarwisseling!
past prima bij Jeroentjequote:Op zondag 31 december 2023 01:56 schreef Dagoduck het volgende:
Wel mooi, dat je zoiets nietszeggends als Ed Sheeran als laatste van 2023 mag draaien.
Au.quote:Op zondag 31 december 2023 01:57 schreef ok01 het volgende:
Ik ben denk ik niet gelukkig genoeg voor dit nummer
Klinkt gevaarlijkquote:Op zondag 31 december 2023 01:57 schreef Dagoduck het volgende:
Dan zou ik spontaan Slipnkot coverdj worden om morgen (vandaag) nog even opknoopmuziek te kunnen draaien.
Ja, dat is prima.quote:Op zondag 31 december 2023 01:57 schreef Gretzl het volgende:
Gelooft er iemand dat de redactie Perfect Day en Perfect bewust achter elkaar heeft gezet, een beetje schuiven om het goed in het uur te passen zeg maar?
Dat dit kan in Nederland.quote:Op zondag 31 december 2023 01:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dit zou volgens NL dus beter zijn dan Echoes____!!!
of Kashmirquote:Op zondag 31 december 2023 01:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Close to the Edge.quote:
dat klinkt zielugquote:Op zondag 31 december 2023 01:57 schreef ok01 het volgende:
Ik ben denk ik niet gelukkig genoeg voor dit nummer
En bedankt.quote:Op zondag 31 december 2023 01:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beffen on the grass
Na deze post hoort iedereen dit
Haha, hahahhahahahaaha.quote:
Maar gelukkig niet beter dan Anti-Hero en All Too Well (10 Minute Version) (Taylor's Version) (From the Vault)quote:Op zondag 31 december 2023 01:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Tering .. en bedankt!quote:Op zondag 31 december 2023 01:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beffen on the grass
Na deze post hoort iedereen dit
INSIDE MICHELLE I WAIT AND BLEEDquote:Op zondag 31 december 2023 01:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
I push my fingers into my eeeeeeeeeeeeeeeyez
wut?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |