Lekker thuis zitten en niet al te laat in bed, want maandagochtend gaat er redelijk op tijd een wekkerquote:Op zondag 31 december 2023 01:47 schreef ok01 het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor oud en nieuw?
en dan weer een nieuw jaar met allerlei goede voornemensquote:Op zondag 31 december 2023 01:49 schreef ok01 het volgende:
[..]
Je moet het jaar goed afsluiten natuurlijk
Ja weet ik, maar onderdeel van kopspijker waren cabaretiers, ik dacht dat een van die gasten van koefnoen daarbij zat.quote:Op zondag 31 december 2023 01:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
In de titel staat het gewoon. Kopspijkers.
Ah sterkte wel op 1 januariquote:Op zondag 31 december 2023 01:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Lekker thuis zitten en niet al te laat in bed, want maandagochtend gaat er redelijk op tijd een wekker
Klopt. De lange.quote:Op zondag 31 december 2023 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar onderdeel van kopspijker waren cabaretiers, ik dacht dat een van die gasten van koefnoen daarbij zat.
SLEEP WELL DECOquote:Op zondag 31 december 2023 01:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed, ik ga jullie verlaten
Het was me weer een waar genoegen! Morgen kom ik nog wel even langs tussendoor voor het echt voorbij is
Ik ga in ieder geval weer mn best doenquote:Op zondag 31 december 2023 01:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan weer een nieuw jaar met allerlei goede voornemens
wat zijn de plannen?quote:Op zondag 31 december 2023 01:51 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval weer mn best doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |