Union was een lekker album.quote:Op zondag 31 december 2023 01:45 schreef Dagoduck het volgende:
Niemand? The Boxer Rebellion?
Laat maar.
Ja sorry, niet aangeklikt, dacht dat dinges daar ook wel bij zat.quote:
Ga jij nog wat leuks doen?quote:Op zondag 31 december 2023 01:47 schreef ok01 het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor oud en nieuw?
ummmmmmquote:Op zondag 31 december 2023 01:47 schreef ok01 het volgende:
In de avond cabaret kijken, dan om 0 uur rondje door de buurt, en dan nog even naar mijn stamkroeg.quote:Op zondag 31 december 2023 01:47 schreef ok01 het volgende:
In de titel staat het gewoon. Kopspijkers.quote:Op zondag 31 december 2023 01:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja sorry, niet aangeklikt, dacht dat dinges daar ook wel bij zat.
Slaap lekkerquote:Op zondag 31 december 2023 01:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed, ik ga jullie verlaten
Het was me weer een waar genoegen! Morgen kom ik nog wel even langs tussendoor voor het echt voorbij is
Klinkt goedquote:Op zondag 31 december 2023 01:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummmmmm
oliebollen bakken
bankhangen
alcohol
vuurwerk afsteken
zoiets
Truste!quote:Op zondag 31 december 2023 01:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Het was me weer een waar genoegen! Morgen kom ik nog wel even langs tussendoor voor het echt voorbij is
goed bezig deze dagenquote:Op zondag 31 december 2023 01:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ga zuipen met wat vrienden, daarna mogelijk nog de stad in. Jij?
Lijkt me een mooie avondquote:Op zondag 31 december 2023 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de avond cabaret kijken, dan om 0 uur rondje door de buurt, en dan nog even naar mijn stamkroeg.
Lol. 35 kilometer, dat is de Afsluitdijk, dan luister ik regelmatig deze af (22 minuten):quote:
Ik ga ook zuipenquote:Op zondag 31 december 2023 01:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ga zuipen met wat vrienden, daarna mogelijk nog de stad in. Jij?
Truste!quote:Op zondag 31 december 2023 01:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Dineren, spelletjes, chillen, drinken oliebollen eten met dezelfde vriendengroep als de afgelopen jarenquote:Op zondag 31 december 2023 01:47 schreef ok01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |