Slaap lekkerquote:Op zondag 31 december 2023 01:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was in slaap gevallen, nu maar naar bed. Tot later vandaag
Zeker, was niks mis mee. Misschien wat hoog maar ja dat geldt inmiddels voor veel platen nu.quote:Op zondag 31 december 2023 01:00 schreef Dagoduck het volgende:
Beetje onopvallend nummertje (maar wel positief), mag ik dat zeggen?
Mexi!!!quote:Op zondag 31 december 2023 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik Gaga hem aftaaien. Was gezellig, al miste ik bepaalde kopstukken wel deze avond, altijd jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Legendarisch = drinkenquote:Op zondag 31 december 2023 00:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Of hebben we geen drankspel op de 30e dit keer?
Continu zuipen dusquote:Op zondag 31 december 2023 01:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
gewoon drinken als Kinkel iets cringe doet.
Dat is maar een half uurtlijstje.quote:Op zondag 31 december 2023 01:01 schreef Isorden het volgende:
228 Twilight Zone Golden Earring![]()
![]()
![]()
227 Echoes Pink Floyd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
226 Stan Eminem & Dido![]()
![]()
![]()
![]()
225 The Boxer Simon & Garfunkel![]()
![]()
224 Perfect Day Lou Reed![]()
![]()
223 Perfect Ed Sheeran
Zoals over Jeremy spreken met z'n 'hey-hallo-leuk-dat -je-luistert-stem' alsof het een tof verhaal is.quote:Op zondag 31 december 2023 01:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
gewoon drinken als Kinkel iets cringe doet.
Ik ga even drank halen.quote:Op zondag 31 december 2023 01:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Legendarisch = drinken
Door intro/outro lullen = drinken
Afkap is atten
Schakelfout = drinken
Vrienden = drinken
Wals/walsje = drinken
Politiek statement (hij haalde Po E. Tin aan vanavond = drinken
Celeb bashing = drinken
Luisteraar bashen = drinken
Stom verhaal over liedje = drinken
Sleep well peacequote:Op zondag 31 december 2023 00:55 schreef peaceman het volgende:
Na het tragische, maar oh zo wonderschone Jeremy ga ik mijn bed opzoeken. Tot later vandaag Fokkers!
Nietusquote:Op zondag 31 december 2023 01:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is maar een half uurtlijstje.
Wel geestig, meestal gedraagt Barneveld zich na verlies als een ventje van 16quote:Op zondag 31 december 2023 01:02 schreef Koen66 het volgende:
hahaha v Barneveld, verloren van een ventje van 16
ja dat kan echt niet.quote:Op zondag 31 december 2023 01:01 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zoals over Jeremy spreken met z'n 'hey-hallo-leuk-dat -je-luistert-stem' alsof het een tof verhaal is.
Ik hoop gewoon z'n bek houden.quote:Op zondag 31 december 2023 01:02 schreef TLC het volgende:
ff kijken wat van Inkel gaat doen tijdens Echoes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |