Slaap lekker!quote:Op zondag 31 december 2023 00:55 schreef peaceman het volgende:
Na het tragische, maar oh zo wonderschone Jeremy ga ik mijn bed opzoeken. Tot later vandaag Fokkers!
Nou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Dag Mexquote:Op zondag 31 december 2023 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot morgen aan wie er dan nog is, overdag kom ik vast nog wel even buurten
wow staat de Ziggo Dome er alweer meer dan 10 jaarquote:Op zondag 31 december 2023 00:58 schreef Dagoduck het volgende:
Nog even Pearl Jam live gezien:
[ afbeelding ]
Uitgelicht:
[ link | afbeelding ]
Hunger Strike (Pearl Jam + Chris Cornell)
Het is afgelopen uur/anderhalf uur eindelijk weer rustig hier.quote:
Haha nee, dat is het bericht van Eddy. Ik volg hem op X/twitter nadat hij een discussie was aangegaan over de randomness van 2 debuterende nummers van The National. Hij vond dat Radio 2 er een zootje van maakte, door de keuzelijst nog in de loop van de stemweek aan te passen.quote:Op zondag 31 december 2023 00:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
@:Gretzl was dit niet jouw bericht?
https://x.com/esimsnl/status/1741136988340629823?s=20
Wauw dat is echt jaloersmakendquote:Op zondag 31 december 2023 00:58 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Uitgelicht:
[ link | afbeelding ]
Ik was naar het allereerste concert in Ziggo Dome, op Marco Borsato na, maar dat was voor genodigden 2 dagen ervoor.quote:Op zondag 31 december 2023 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow staat de Ziggo Dome er alweer meer dan 10 jaar
Of hebben we geen drankspel op de 30e dit keer?quote:Op zondag 31 december 2023 00:47 schreef Gretzl het volgende:
Heeft iemand de regels voor het drinken/atten?
Prachtig nummerquote:Op zondag 31 december 2023 00:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha nee, dat is het bericht van Eddy. Ik volg hem op X/twitter nadat hij een discussie was aangegaan over de randomness van 2 debuterende nummers van The National. Hij vond dat Radio 2 er een zootje van maakte, door de keuzelijst nog in de loop van de stemweek aan te passen.
Had vanmiddag/vanavond geen tijd om MEAU waar dan ook te verdedigen, m'n vrienden & bordspellen ging voor de Top 2000![]()
Hoop dat er in ieder geval nog een paar mensen genoten hebben van Dat Heb Jij Gedaan![]()
Marco Borsato was op 24 juni 2012 de eerste artiest die optrad in de eerder die maand opgeleverde Ziggo Dome.[1] Twee dagen later trad de eerste buitenlandse artiest er op; de Amerikaanse rockband Pearl Jam.quote:Op zondag 31 december 2023 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow staat de Ziggo Dome er alweer meer dan 10 jaar
gewoon drinken als Kinkel iets cringe doet.quote:Op zondag 31 december 2023 00:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Of hebben we geen drankspel op de 30e dit keer?
Dat heb ik met Amy Winehouse. Ik ben pas na haar dood dieper in haar muziek gedoken.quote:Op zondag 31 december 2023 00:59 schreef MTheBassman het volgende:
Lady gaga is ook zo'n iemand die ik naarmate ik ouder werd meer ben gaan waarderen
Truste Mex!quote:Op zondag 31 december 2023 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik Gaga hem aftaaien. Was gezellig, al miste ik bepaalde kopstukken wel deze avond, altijd jammer
'Even'quote:Op zondag 31 december 2023 00:58 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Uitgelicht:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |