Kan papa dan niet bij jou zitten?quote:Op zondag 31 december 2023 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil minimaal twee schermen hebben en ga niet mijn hele desktopgebeuren beneden in de woonkamer neerzetten
Gourmetten met collega's toch?quote:Op zondag 31 december 2023 00:11 schreef Koen66 het volgende:
over broekjes gesproken, waar is @:ok01 ?
De 1100 posts beginnen wat duidelijker te worden ineensquote:Op zondag 31 december 2023 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil minimaal twee schermen hebben en ga niet mijn hele desktopgebeuren beneden in de woonkamer neerzetten
Nog steeds?quote:
Die kwam ook in de buurt maar net niet?quote:Op zondag 31 december 2023 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was mijn @:Isorden van 2010 zeg maar.
Hij keek eigenlijk een Koreaanse serie sinds mijn moeder naar bed was anderhalf uur terug ofzo. Toch niet de passie voor de Top 2000quote:Op zondag 31 december 2023 00:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kan papa dan niet bij jou zitten?
hier zijn er nog 3 van de 4 actief in de woonkamerquote:Op zondag 31 december 2023 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij keek eigenlijk een Koreaanse serie sinds mijn moeder naar bed was anderhalf uur terug ofzo. Toch niet de passie voor de Top 2000
We wisselden af. De goeie ouwe Serious Request tijd.quote:Op zondag 31 december 2023 00:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die kwam ook in de buurt maar net niet?
Dat wel, maar Slayer voor de memes.quote:
Hallelujah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |