Date? Tell us morequote:Op zondag 31 december 2023 00:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga morgenochtend met mijn date naar het park.
Niet Kronenburg, maar de Efteling.
quote:
Ik vind oud en nieuw zelf een overgewaardeerd feest. Verder ook nier heel veel last vanquote:Op zondag 31 december 2023 00:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Kijken jullie uit naar morgen of zien jullie er een beetje tegenop?
is het wat?quote:Op zondag 31 december 2023 00:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Zijn jullie ooit in het Kronenburg(er) Park geweest?
Ik een keer, jaartje of 12 geleden. Aangesloten bij een groepje stoners. Wel bijzondere ervaring met dit in het achterhoofd.
Carbidschietenquote:Op zondag 31 december 2023 00:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Kijken jullie uit naar morgen of zien jullie er een beetje tegenop?
Hier ging iets mis.quote:Op zondag 31 december 2023 00:03 schreef hole1988 het volgende:
Dagoduck in MUZ / Top 2000 Editie 2023 #222 De storm voor Jeroen
[..]
Ik heb 6 jaar aan het park gewoond.quote:Op zondag 31 december 2023 00:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik een keer, jaartje of 12 geleden. Aangesloten bij een groepje stoners. Wel bijzondere ervaring met dit in het achterhoofd.
Hier gaat iets misquote:Op zondag 31 december 2023 00:03 schreef hole1988 het volgende:
Dagoduck in MUZ / Top 2000 Editie 2023 #222 De storm voor Jeroen
[..]
"Kom je fakir?"quote:Op zondag 31 december 2023 00:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga morgenochtend met mijn date naar het park.
Niet Kronenburg, maar de Efteling.
Vroegen ze in een vorig deel of je voor de laatste dag van het jaar nog iets op te biechten hebt, toen zei ik dat - en ze vroegen hier meteen naar haar OnlyFan-account. Nah nee.quote:
.en ruim je t zelf op?quote:
Ja heb jaren in Nijmegen gewoond. Prima park maar niks bijzonders Ging in de zomer liever naar de Waalstrandjesquote:Op zondag 31 december 2023 00:03 schreef DecoAoreste het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |