Ik zie er tegenop. Het eind van de Top2000. Zwart gat.quote:Op zondag 31 december 2023 00:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Kijken jullie uit naar morgen of zien jullie er een beetje tegenop?
Sorry, ik trek die hete aardappelstem van Eddie vrij slechtquote:
Ik ben niet van plan om vandaag veel te drinken, dus zie er niet tegen op. Overmorgen ook weer een dagje werken.quote:Op zondag 31 december 2023 00:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik heb niets met Oud&Nieuw, maar ik vind het op zich een prima dag.quote:Op zondag 31 december 2023 00:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
idd. dan staat het in een betere volgordequote:Op zondag 31 december 2023 00:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wanneer wisselt die nou eens met Black
Ik ben eigenlijk altijd wel blij als het 1 januari is. Feestdagen zijn hectisch.quote:Op zondag 31 december 2023 00:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat voor werk doe je dat je er op 1 januari op uit moet?quote:Op zondag 31 december 2023 00:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om vandaag veel te drinken, dus zie er niet tegen op. Overmorgen ook weer een dagje werken.
dat kan, maar jeremy is beter dan blackquote:Op zondag 31 december 2023 00:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Sorry, ik trek die hete aardappelstem van Eddie vrij slecht
Zeker mooi, maar Groningen is toch de bestequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |