Ik weet nu ook dat die op me let.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
Wanneer wisten Jullie Dat er een engelbewaarder bestaat??
Het gezelligste volk ter aarde!quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:42 schreef Zorro het volgende:
JE schaamt je toch Nederlander te zijn als je dat cafe zo ziet
zoek maar terugquote:
Al eerder geschreven zelfs, opgenomen in 1975!quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Van wie is de Engelbewaarder origineel?
Het origineel van de hit van Marco Schuitmaker stamt uit 1976. Het nummer is geschreven door Pierre Kartner (vader Abraham) werd gezongen door de Vlaamse zangeres Mieke. Tijdens het schrijven van haar nieuwe album kreeg Mieke een auto-ongeluk, ze viel in slaap achter het stuur.
zeker weten?quote:
We zijn een smakeloos landquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:42 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Weet niet of je dit bedoelt, maar ben gelovig geworden in 2016![]()
Zat er al wel een paar jaar aan te komen na diverse spirituele ervaringen enzo.
Ja dahag.quote:
gelukkigquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:43 schreef Felagund het volgende:
@:Iedereen op mute: Het is voorbij.
Elf jaar later overkwam Koos Alberts hetzelfde, die kwam er met zijn dwarslaesie slechter vanaf.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Van wie is de Engelbewaarder origineel?
Het origineel van de hit van Marco Schuitmaker stamt uit 1976. Het nummer is geschreven door Pierre Kartner (vader Abraham) werd gezongen door de Vlaamse zangeres Mieke. Tijdens het schrijven van haar nieuwe album kreeg Mieke een auto-ongeluk, ze viel in slaap achter het stuur.
Die ene kale is toch van Pop in de Kop?quote:
Klopt!quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey Dago, die ene kale is toch van Pop in de Kop?
Whew. Diverse dingen. Extreme toevalligheden, betekenisvolle dromen/visioenen. Beetje te lang verhaal om in zo'n topic uit te leggen eigenlijkquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Grappig, wat voor ervaringen moet ik aan denken als ik vragen mag?
Nog steeds roomblankquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:42 schreef Zorro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |