Heb geen geld manquote:
Heeft ie al alleen mag hij dan z'n geld van nu ook houdenquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Littler bij een halve finale een tourkaart trouwens
Dat zou wel leuk zijn
Waarom doe je dit jezelf ook aanquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog tien minuten in de bus.
Wat ben ik hier godverdomme klaar mee.
Ja dat bedacht ik mij net ook al!quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft ie al alleen mag hij dan z'n geld van nu ook houden
Die twee uur vertraging tikt er hard in.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom doe je dit jezelf ook aan
Heb je al een Servische geneukt?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die twee uur vertraging tikt er hard in.
Verder was het het wel waard. Novi Sad is een topstad.
Ow niet meegekregen dat je vertraging had. Succes, hopelijk morgen een mooie dagquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die twee uur vertraging tikt er hard in.
Verder was het het wel waard. Novi Sad is een topstad.
Serviėrs neuken jou en niet andersomquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heb je al een Servische geneukt?
Dat mag niet van mijn vriendin.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heb je al een Servische geneukt?
Een vriend van mij heeft in Kaapverdiė 100,- betaalt aan 'een vrouw' om haar in haar reet te neuken, maar ze is hem toen snel gepeerd en heeft hem opgesloten op z'n balkon.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat mag niet van mijn vriendin.
En ik heb mijn airpods nog nodig.
Zie Zoef de Haas.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serviėrs neuken jou en niet andersom
A Serbian Film?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel een teringnacht gehad omdat twee Serviėrs op de gang van het appartementencomplex aan het neuken waren (alhoewel het gekrijs kon ook duiden op verkrachting)
Ik had het over Servische en niet over Serviėrs Hans.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serviėrs neuken jou en niet andersom
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft in Kaapverdiė 100,- betaalt aan 'een vrouw' om haar in haar reet te neuken, maar ze is hem toen snel gepeerd en heeft hem opgesloten op z'n balkon.
Dat hoop ik ook, maar ik heb een walgelijke keelontstekingquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ow niet meegekregen dat je vertraging had. Succes, hopelijk morgen een mooie dag
Heb je niet met google translate in je beste Servisch gevraagd of het wat zachter kon eikels!?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel een teringnacht gehad omdat twee Serviėrs op de gang van het appartementencomplex aan het neuken waren (alhoewel het gekrijs kon ook duiden op verkrachting)
Matig/Slecht excuus.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat mag niet van mijn vriendin.
En ik heb mijn airpods nog nodig.
CORREDquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar ik heb een walgelijke keelontsteking
Erg hopen op een fatsoenlijke nacht slaap.
Geen geshallow.quote:Op zondag 31 december 2023 00:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Niet zo diep als die Serviėrs vannacht op de gang bij @:gurneyisbestoke
Heb jij ook wel eens geen kwaaltjes? Je lijkt @Drizzt_DoUrden welquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar ik heb een walgelijke keelontsteking
Erg hopen op een fatsoenlijke nacht slaap.
Waar de fuck ben jijquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog tien minuten in de bus.
Wat ben ik hier godverdomme klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |