Alleen NL is tokkie.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:37 schreef Szura het volgende:
Het enige dat Littler nog kan stoppen is een vuurwerkongeluk met nieuwjaar
Mag dat wel op die leeftijd? Hooguit een paar toernooitjes toch?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat Littler maar eerst meedraaien in het circuit. Dat gaat zwaar zat worden voor hem
Het zou me niks verbazen als hij over een paar jaar stevig in de top-10 van de wereld staat, maar het zou me ook niet verbazen als hij zometeen jarenlang aanmoddert om in de top-64 te blijven. Het zou bepaald niet de eerste keer in welke sport dan ook zijn dat een supertalent het niet haalt (maar vooralsnog is hij geweldig bezig natuurlijk, dát staat in elk geval buiten kijf).quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:37 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik geloof er wel in. Het zou mij niet verbazen als zijn eigen gezondheid zijn grootste tegenstander gaat worden. En al die centjes die verdiend gaan worden natuurlijk.
Vuurwerkje afgestoken hooooooquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:37 schreef Szura het volgende:
Een bedorven kebab ook.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:37 schreef Szura het volgende:
Giro Ag Ag Agquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
BLIJVEN DONEREN
quote:Sophie onlangs op bezoek gehad. Wat een snoepje! De fotos kloppen helemaal, wonderbaarlijk mooie blauwe ogen, mooi figuur, mooie blonde haren, geil gekleed met een lange jas er overheen.
Alles klopt gewoon bij haar, kunt ook met pinpas betalen en staat iets anoniems op het afschrift.
Lekker gesext, voorspel prima, helaas pmc. Plasseks was toppie, geen angstig gedruppel bij haar maar een fatsoenlijke straal op plekken waar je wil. Zoenen doet ze heerlijk.
Jerry?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:43 schreef engine het volgende:
Jerry en ik willen een negendarter zien
Van Gerwen verloor op zijn eerste WK als 17-jarige meteen van Gary Robson. Maar hij had wel de Winmau World Masters gewonnen bij de volwassenen en speelde een legendarische, iig voor de connaisseurs, wedstrijd tegen Martin Adams op de International Darts League 2006.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:43 schreef Bezsen het volgende:
@:alaphilippe_ Hoe goed was MVG op deze leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |