En hoe is het met de relaties? Iemand al gevonden die zich wil binden?quote:Op zondag 31 december 2023 00:46 schreef SQ het volgende:
Ik heb op mijn 21e verjaardag mijn haar kort geknipt. Niet omdat het makkelijker was, want iedere vrouw die kort haar heeft (gehad) weet dat kort haar niet makkelijker is.
Ik knipte mijn haar kort omdat ik los wilde breken van de algemene consensus van wat een vrouw hoorde te doen. Het voelde fantastisch, bevrijdend.
En ik weet dat een hoop boze mensen vinden dat een vrouw dit nooit hoort te doen. Maar ik ben blij dat ik me daarvan heb los weten te weken.
De lengte van mijn haar heeft nooit invloed gehad op mijn vrouwelijkheid. Maar de druk van het moeten hebben van lang golvend haar was wel bedrukkend. Als je van nature lang golvend haar hebt is dat wellicht lastig in te denken. Maar mijn haar verpietert als het lang wordt. Het wordt slap, met veel dooie punten. Ook als ik geregeld knipde krul zakt er uit. En dan eindig je met het eeuwige suffe staartje of knotje omdat je er verder geen zak mee kan.
Dus al sinds mijn 21e verjaardag knip ik met regelmaat mijn haar korter. Omdat ik me dan meer als mezelf voel.
Niet weten dat SQ en haar man allebei zeer actief zijn op FOK! en 3 kinderen hebbenquote:Op zondag 31 december 2023 03:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En hoe is het met de relaties? Iemand al gevonden die zich wil binden?
Hoeveel katten heb je nu?quote:Op zondag 31 december 2023 00:46 schreef SQ het volgende:
Ik heb op mijn 21e verjaardag mijn haar kort geknipt. Niet omdat het makkelijker was, want iedere vrouw die kort haar heeft (gehad) weet dat kort haar niet makkelijker is.
Ik knipte mijn haar kort omdat ik los wilde breken van de algemene consensus van wat een vrouw hoorde te doen. Het voelde fantastisch, bevrijdend.
En ik weet dat een hoop boze mensen vinden dat een vrouw dit nooit hoort te doen. Maar ik ben blij dat ik me daarvan heb los weten te weken.
De lengte van mijn haar heeft nooit invloed gehad op mijn vrouwelijkheid. Maar de druk van het moeten hebben van lang golvend haar was wel bedrukkend. Als je van nature lang golvend haar hebt is dat wellicht lastig in te denken. Maar mijn haar verpietert als het lang wordt. Het wordt slap, met veel dooie punten. Ook als ik geregeld knipde krul zakt er uit. En dan eindig je met het eeuwige suffe staartje of knotje omdat je er verder geen zak mee kan.
Dus al sinds mijn 21e verjaardag knip ik met regelmaat mijn haar korter. Omdat ik me dan meer als mezelf voel.
Dat zegt allemaal niet zo veel.quote:Op zondag 31 december 2023 04:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niet weten dat SQ en haar man allebei zeer actief zijn op FOK! en 3 kinderen hebben.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 31 december 2023 10:21 schreef Hexagon het volgende:
Maar meestal zijn dat wat burgerlijke types die dat dragen voor wie seks slechts iets functioneels is.
Heb je een relatie met een kortharige vrouw die niet geniet van seks met jou?quote:
Klopt. Genoeg lelijke mannen die uiteraard een lelijke vrouw vinden.quote:Op zondag 31 december 2023 09:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat zegt allemaal niet zo veel.
Verder ken ik 99% hier niet, eveneens andersom.
Nee, heb enkel langharigen gehad en de ene zal meer tevreden zijn geweest dan de ander.quote:Op zondag 31 december 2023 10:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je een relatie met een kortharige vrouw die niet geniet van seks met jou?
Hoe weet je dan dat die niet genieten van seks? Misschien zijn het wel beesten in bed.quote:Op zondag 31 december 2023 10:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, heb enkel langharigen gehad en de ene zal meer tevreden zijn geweest dan de ander.
Het gaat niet om kortharig op zich. Er zijn genoeg sexy kortharigen. Het gaat om het typetje waar Koefnoen ooit Ipie omheen bedacht.
Die kom je in het dagelijks leven ook geregeld tegen.
Voor de meeste mensen geldt "What you see is what you get"quote:Op zondag 31 december 2023 11:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat die niet genieten van seks? Misschien zijn het wel beesten in bed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |