4-1 voor Barneyquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:08 schreef Anneloos het volgende:
Zo nu nog Barney eruit.. of hebben jullie nog vertrouwen?
Het zou de dag goedmakenquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:08 schreef Anneloos het volgende:
Ik denk dat Littler wint, maar uiteraard hopen WE op Barneyquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:08 schreef Anneloos het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:08 schreef Anneloos het volgende:
Spreek je zo welquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Die Littler is ook maar een hype.
Zeg het maar.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat Littler wint, maar uiteraard hopen WE op Barney
quote:
Sta er ook zo inquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat Littler wint, maar uiteraard hopen WE op Barney
Die minkukel daar en die vriend van Jerry hadden nog geen pijl het bord in zien vliegen toen ik lidmaatschapsnummer 1 claimde.quote:
Één van deze vijf gaat de finale spelen dus.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:09 schreef Nober het volgende:
17 Dobey
8 Cross
29 Van Barneveld/Littler
28 Dolan
Wat een kwart.
Was vroeger toch een flatgebouw hoog?quote:
Even weer een boer uitkopen en WE staan weer quittequote:
Ja maar toen vloog bijna de halve stad in de hens met vliegvuurquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Was vroeger toch een flatgebouw hoog?
Komt na het neuken wel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn maat zat net achter de Servische meiden aan.
Airpods nog niet kwijt gelukkig @:caland
Dat is toch de charme.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar toen vloog bijna de halve stad in de hens met vliegvuur
Behalve dan Littlerquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Lotingtechnisch heeft het Barney nog nooit zo meegezeten nu de halve finale voor het oprapen ligt.
jouw hoofd is een actquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:13 schreef Mansjester het volgende:
Oh Roland hier ook al met z'n aids Aziatenact
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |