Wat is jouw favoriete dubbel?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben ook niet goed op de D16
Neequote:Op zaterdag 30 december 2023 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gary, Littler en Humphries moeten winnen
Dan cash ik 14 euro
Met Littler heb ik mss een foute keuze gemaakt. Had voor Barny moeten gaan.
IK ben al blij als ik de single 16 raakquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben ook niet goed op de D16
Littler gaat Barney slopen (ben ik bang)quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gary, Littler en Humphries moeten winnen
Dan cash ik 14 euro
Met Littler heb ik mss een foute keuze gemaakt. Had voor Barny moeten gaan.
Dit hangt allemaal vast aan de mentale gesteldheid van Barney.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Littler gaat Barney slopen (ben ik bang)
kweet niet denk eerder 16 jaar oud, enorme stress omdat hij tegen een grote mag spelen. IK probeer in het hoofd van Luke Littler te kijken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Littler gaat Barney slopen (ben ik bang)
Dat vBarneveld geestesziek is lijkt mij al een jaar of vijf heel duidelijk.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit hangt allemaal vast aan de mentale gesteldheid van Barney.
En sinds zijn uitspraak "Ik voel mij onoverwinnelijk" maak ik mij hier ernstige zorgen over.
Klopt. Maar je kunt zomaar een goede dag hebben. In VBL is daar een goed voorbeeld van te vindenquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vBarneveld geestesziek is lijkt mij al een jaar of vijf heel duidelijk.
kenner, ik woon trouwens op 25km van Westvleterenquote:
We moeten nog maar zien of Hitler op komt dagen vandaag.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
kweet niet denk eerder 16 jaar oud, enorme stress omdat hij tegen een grote mag spelen. IK probeer in het hoofd van Luke Littler te kijken.
Weer een stem minder voor Geert.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:40 schreef Zipportal het volgende:
Persoon overleden in Limburgse Neeritter na ongeval met ontploft vuurwerk
https://www.telegraaf.nl/(...)et-ontploft-vuurwerk
180!!!!!!!!!!!!!!!!!
In '33 kwam hij wel opdagen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
We moeten nog maar zien of Hitler op komt dagen vandaag.
Dat is morgen toch pas?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:40 schreef Zipportal het volgende:
Persoon overleden in Limburgse Neeritter na ongeval met ontploft vuurwerk
https://www.telegraaf.nl/(...)et-ontploft-vuurwerk
180!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zouden die groter of kleiner zijn dan die van Brendon?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:42 schreef Rnie het volgende:
Laat mevrouw Dolan haar borsten zien bij winst van haar man?
Niet aan jou denk ik.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:42 schreef Rnie het volgende:
Laat mevrouw Dolan haar borsten zien bij winst van haar man?
Kleiner dan die van de broer van Dolan @wimderonquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Zouden die groter of kleiner zijn dan die van Brendon?
Ik warm even wat oliebolletjes op in het crematoriumquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:43 schreef Doevelaer het volgende:
Het is tijd voor een Birra Flea Costanza
5 minuten in de airfryer op 150quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik warm even wat oliebolletjes op in het crematorium
Drogen ze dan niet uitquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:45 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
5 minuten in de airfryer op 150
Nee, dat gaat echt primaquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Drogen ze dan niet uit
Gewoon minuutje in frituurvet.
oh ik doe ze 8 minuten op 110.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:45 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
5 minuten in de airfryer op 150
Niet heel bijzonder. Drinkt wel makkelijk weg. Zesje.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:43 schreef Doevelaer het volgende:
Het is tijd voor een Birra Flea Costanza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |