Mevrouw Dolan laat uw tieten zien.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:28 schreef Doevelaer het volgende:
Er wordt echt bij iedere triple van Gando gejuicht.
Nee, chilisaus is overal lekker bij itt mayo.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Met chilisaus? Is dit de nieuwe oliebol met mayo?
Ik word zo schijtziek van het feit dat zo veel mensen echt niet inzien wat het probleem is. Vooral blijven volhouden dat de spelers niet beter kunnen dan dit.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
De wedstrijd geeft geen beeld van de daadwerkelijke verhoudingen.
6 en 11 vind ik verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Echt een enorme kutdubbel. Aan D9 heb ik ook een schurfthekel trouwens.
Jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:34 schreef RipCity het volgende:
Is anderson sympathieke gast?
Dan weet ik voor wie ik moet rooten
Wat mij betreft wel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:34 schreef RipCity het volgende:
Gerrie is een lieve knaap ja.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:34 schreef RipCity het volgende:
Van wie komt dit?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik word zo schijtziek van het feit dat zo veel mensen echt niet inzien wat het probleem is. Vooral blijven volhouden dat de spelers niet beter kunnen dan dit.![]()
Gebrek aan een professionele organisatie en topsportcultuur, en het daaruit voortvloeiende gebrek aan mentaliteit bij zijn spel is al jaren probleem nummer 1 bij Anderson. Wat niet wil zeggen dat het tactisch wel goed is, maar kom op zeg je kan toch niet ontkennen dat er ook een groot mentaal probleem is.
En het feit dat hier zo lacherig over gedaan wordt en dat dit niet niet wordt erkend door zowel de supporters als de leiding is ook de reden dat Anderson als darter hartstikke dood is en geen toekomst meer heeft. Er is echt nul uitzicht op verbetering in de toekomst. Over een paar jaar spelen we lekker elke week in een halfleeg Lakeside, genot
Dat vind ik dan weer fijn om te gooien. Vooral dubbel 6.quote:
Beide heel sympathiek.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:34 schreef RipCity het volgende:
Die Dolan irriteert me met zn tong
De vraag is, is Gary wakker of is Dolan gaan slapen?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gary is wakker.
Maar hij echt niet beter gaan spelen hoor
Beide natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De vraag is, is Gary wakker of is Dolan gaan slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |