Humphries gisteren?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft er al eens iemand gewonnen in een best of 7 sets na een 3-0 achterstand op het WK?
Is wel leuk om mee te spelen af en toe hoorquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:26 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, daar zat ik weer Gary te negeren
Het niveau in deze wedstrijd laat te wensen over, maar spannend is het welquote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:28 schreef Zorro het volgende:
Vanaf dat ik hem een virtuele trap onder zijn reet gegeven heb gaat het beter.
Jullie mogen me bedanken.
Mentaal gebroken, dit is klaar, wordt gewoon 4-2 voor Anderson.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:28 schreef fetX het volgende:
Dolan vindt de triples nu maar moeilijk.
Geen dankquote:
Dit ging allemaal volgens het plan van Andersonquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:28 schreef fetX het volgende:
Dolan vindt de triples nu maar moeilijk.
Gary is niet beter gaan spelen, Dolan wel slechter.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gary is wakker.
Volgens een user in dit topic was dit onmogelijk dat de vorm zo zou veranderen
De wedstrijd geeft geen beeld van de daadwerkelijke verhoudingen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit ging allemaal volgens het plan van Anderson
Hij laat je meespelen, geeft je het gevoel kans te hebben, en dan slaat hij toe.
zit prof djerry hier ook?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gary is wakker.
Heeft die user toevallig een chromosoom teveel?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gary is wakker.
Gary was echt tering slecht aan het spelenquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gary is niet beter gaan spelen, Dolan wel slechter.
Nu ook.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gary was echt tering slecht aan het spelen
Ik had ook gezegd dat het alleen mogelijk zou kunnen zijn als de ander een inzinking zou krijgen......quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gary is wakker.
Nog nooit appelbeignet gehad, is dat iets van boven de rivieren?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Even een appelbeignet met chilisaus gepakt.
Met chilisaus? Is dit de nieuwe oliebol met mayo?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Even een appelbeignet met chilisaus gepakt.
Dagjesvolkedquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:31 schreef Tagliano het volgende:
shreyas is weer de professor aan het spelen he
man man man
Geen idee.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog nooit appelbeignet gehad, is dat iets van boven de rivieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |